loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 342 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود تقویم سال 1390 برای گوشی های موبایل

پیشاپش فرا رسیدن سال جدید را به تمام هموطنان گرامی تبریک می گوییم و به همین مناسبت در این پست وب سایت میهن دانلود تقویم سال 1391 را مخصوص گوشی های موبایل برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. شما میتوانید این تقویم را در گوشی های مختلف نظیر نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... نصب و اجرا کنید. همچنین این برنامه در دو نسخه جاوا و اندورید تهیه شده تا دارندگان هر یک از این گوشی ها با سیستم عامل های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...




admin بازدید : 358 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود کتاب بسران آفتاب برای موبایل نسخه اردیبهشت ماه
در این پست وب سایت استارت دانلود نسخه اردیبهشت ماه کتاب پسران آفتاب را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل جاوا را داشته باشند نظیر نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... قابل اجرا ميباشد. همچنین این کتاب دارای مطالب و موضوعات بسیار جالبی است و در هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر میگردد که در ادامه مطلب می توانید موضوعات نسخه اردیبهشت ماه کتاب پسران افتاب را مشاهده نمایید.
جهت دانلود و مشاهده موضوعات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

admin بازدید : 279 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)


برنامه  مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران براي علاقه مندان به اين رشته ورزشي اهميت ويژه اي دارد نرم افزاري اینبار برای کاربران محترم آماده شده برنامه بازي هاي ليگ برتر فوتبال ايران سال 91-92 است. اين نرم افزار به صورت جاوا و با قابليت نصب روي كليه گوشي هاي موبايل ارائه شده است.
برای دانلود رایگان نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 309 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود کتاب بسیار جالب همراه من برای موبایل نسخه شهریور ماه
در این پست وب سایت استارت دانلود نسخه شهریور ماه کتاب همراه من را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. در هر ماه نسخه ی جدیدی از کتاب بزرگ همراه من منتشر می شود که دارای مطالب و موضوعات بسیار جالبی می باشد. همچنین این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه و نیز تبلت ها و كتابخوان هاي الكترونيكي كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل Java, Android, ePub, iPhone را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

admin بازدید : 533 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود ماهنامه الکترونیکی ایران ایبوک برای موبایل نسخه دی ماه
در این پست وب سایت استارت دانلود نسخه دی ماه، ماهنامه الکترونیکی ایران ایبوک را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار از شهریور 1390 شروع به انتشار کرده است و تا دی ماه 1391 به فعالیت خود ادامه داده است و در سه نسخه جاوا، اندروید و آیفون (تبلت ها، کتابخوان ها و... ) منتشر می شود.

جهت دانلود و مشاهده موضوعات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



admin بازدید : 288 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود تقویم سال 1392 برای موبایل
در این پست وب سایت استارت دانلود تقویم اذان گو باد صبا مخصوص گوشی های تلفن همراه را برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این تقویم کاری از موسسه موج همراه نور می باشد که در دو نسخه جاوا و اندروید منتشر شده است. از قابلیت های این برنامه میتوان به مواردی همچون ارائه سه تقويم شمسي، قمري و ميلادي (بدون محدوديت زماني)، نمايش وقايع ملي و مذهبي تاريخ انتخابي در تقويم، ارائه اوقات شرعي 320 شهر، قابليت پخش اذان بصورت خودكار، تبديل تاريخ هر تقويم (شمسي ، قمري و ميلادي ) به ديگري و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...




admin بازدید : 176 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود کتاب ایبوک سامان برای موبایل
در این پست وب سایت استارت دانلود نسخه خرداد ماه 1392 کتاب ایبوک سامان را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. در هر ماه نسخه ی جدیدی از این کتاب منتشر می شود که دارای مطالب و موضوعات بسیار جالبی می باشد. همچنین این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه و نیز تبلت ها و كتابخوان هاي الكترونيكي كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل Java, Android, iOS را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



admin بازدید : 275 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود کتاب ایبوک جنرال برای موبایل
در این پست وب سایت استارت دانلود کتاب الکترونیکی ایبوک جنرال نسخه خرداد 1392 را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کردیم. ایبوک جنرال این ماه با مطالب و موضوعات جالب و متنوع و متفاوت تر از نسخه های قبل آماده گردیده است. همچنین این کتاب قابلیت اجرا بروی گوشی های با سیستم عامل جاوا، اندروید، آیفون، و کلیه کتابخوان های الکترونیکی را داراست.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 233 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (1)
دانلود ماهنامه الکترونیکی ایران ایبوک 92 برای موبایل نسخه تیر ماه

در این پست وب سایت استارت دانلود نسخه تیر ماه، ماهنامه الکترونیکی ایران ایبوک 92 را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار از شهریور 1390 شروع به انتشار کرده است و تا تیر ماه 1392 به فعالیت خود ادامه داده است و در سه نسخه جاوا، اندروید و آیفون (تبلت ها، کتابخوان ها و... ) منتشر می شود.
جهت دانلود و مشاهده موضوعات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

admin بازدید : 290 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود کتاب الكترونیك موبایل همراه من نسخه تیر ماه ۹۲

| دانلود کتاب الکترونیکی موبایل همراه من نسخه تیر ماه ۹۲ |

| نسخه جاوا و آیفون |

هم اکنون جدیدترین نسخه کتاب الكترونیك موبایل همراه من، نسخه تیر ماه ۹۲ را برای شما کاربران گرامی آماده كرده ایم. این مجله  یک مجوعه كامل برای موبایل شما بوده این کتاب که بصورت ماههانه برای شما اماده میشود و هرماه میتونید از استارت دانلود این کتاب جالب و پرمحتوا را دریافت نمایید. آنچه در سرفصل موضوعات در ادامه مطلب خواهید دید تنهاچندی ازفقط تیتر موضوعاتی هست که این ماه درکتاب درج شده است.

جهت دانلود و مشاهده سرفصل به ادامه مطلب مراجعه نمائید...



admin بازدید : 295 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار کاملا کاربردی جهت دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مانند امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن … لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3 – آندروید

 




admin بازدید : 177 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 



برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



admin بازدید : 860 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

در این پست برای شما برنامه ای را به صورت  دانلود برای شما قرار می دهیم که با آن می توانید از طریق بلوتوث تمام فایل های شخص مقابلتان  را به موبایل خودتان انتقال دهید.

این برنامه کاملا رایگان بوده و برای دانلود هم هیچ هزینه ای لازم نیست

برای دانلود فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید و در صفحه بعدی روی گزینه دانلود کلیک کنید تا از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

 

در صورت هرگونه مشکل می توانید در قسمت نظرات مشکل خود را بازگو کنید و اگر ایمیلی دارید می توانید آدرس آنرا در نظر ها بگذارید تا جواب شما به آن آدرس فرستاده شود.

البته اگر نظری هم در رابطه با وب سایت ما دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,553
  • بازدید ماه : 4,334
  • بازدید سال : 40,872
  • بازدید کلی : 926,867