loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 287 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل مکینتاش (MacOSX)‌ می باشید .

 

Angry Birds Seasons دانلود بازي Angry Birds Seasons v2.2.0   سيستم عامل Mac

 

admin بازدید : 756 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

admin بازدید : 299 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای سیستم عامل MAC می باشد که در این بازی شما می بایست با اسلحه زامبی ها را نابود کنید . با کشتن زامبی ها جان خود را نجات دهید و به یک قهرمان تبدیل شوید بنابراین تنها انتظاری که از شما دارند این است که اسلحه را بردارید و زامبی ها را تکه تکه کنید !‌ برای اجرای این بازی نیازمند Mac OS X 10.6 و بالاتر هستنید .

 

Zombie Area بازي منطقه زامبي ها Zombie Area v1.0.6   سيستم عامل مكينتاش

 

 

admin بازدید : 259 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار در سایت استارت دانلود بازی بسیار زیبا و دیدنی Luxor 5th Passage مخصوص سیستم عامل مک شرکت اپل را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. حتما شما نیز با این بازی معروف آشنایی دارید. در این بازی باید گوی های رنگی را به سمت گوی های در حال حرکت پرتاب کرده تا گوی های همرنگ را از بین ببرید.  امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Luxor 5th Passage دانلود بازی Luxor 5th Passage   سیستم عامل Mac

 

 

admin بازدید : 305 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Paper Monsters ترکیبی از یک بازی دوبعدی و ۳D است که در این بازی می بایست به جهان هیولاهای کاغدی سفر کنید . این بازی دارای ۱۶ مرحله ی متنوع می باشد که قابلیت استفاده از گیم پد را نیز دارید . برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل مکینتاش می باشید که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

vPaper Monsters بازي هيولاهاي كاغذي Paper Monsters v1.0   سيستم عامل Mac

 

admin بازدید : 334 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Cut The Rope یک بازی اعتیادآور و جذاب برای گوشی های ایفون و اپل بود که به تازگی نسخه مکینتاش این بازی زیبا نیز منتشر شده است . طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.

 

Cut The Rope بازي بريدن طناب Cut The Rope 1.0   سيستم عامل Mac

 

 

admin بازدید : 265 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

UberStrike HD یک بازی بسیار زیبا و جذاب با کیفیت اچ دی برای سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد که شما در این بازی در نقش یک شوتر باید با سایر افراد مبارزه نمایید. این بازی به صورت آنلاین اجرا می شود و یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین مک می باشد. بازی UberStrike HD را در ادامه با حجم بسیار مناسب و لینک مستقیم از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

UberStrike HD دانلود بازی UberStrike HD 4.3.4   سیستم عامل Mac

admin بازدید : 277 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
– پاییز در حال آمدن است و برگ های درختان در حال افتادن هستند . شما می بایست با کنترل باد و یا تغییر حالت زمین این برگ ها را به سلامت به مقصد برسانید ! هر یک از برگ ها دارای ویژگی هایی منحصربفرد هستند . در هرمرحله می بایست با پیدا کردن یک راه حل خلاقانه ، به هدف خود برسید . این بازی تنها برای سیستم عامل مکینتاش (Mac OSX) عرضه شده است .

 

Spirits دانلود بازي سرگرم كننده Spirits v1.0.2   سيستم عامل Mac

 

 

admin بازدید : 330 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Cavorite یک بازی سرگرم کننده و دوبعدی می باشد که به تازگی نسخه ی جدید آن به همراه ویژگی های جدید برای سیستم عامل MAC عرضه شده است . در این بازی دکتر Cavor در ماه گیر افتاده است و برای بازگشت به زمین تلاش می کند . تنها سلاح او اسلحه ی غیرجاذبه اش است که به شما کمک می کند تا دشمنان خود را نابود کنید . بازی دارای ۶۳ مرحله می باشد که برای اجرای آن نیازمند سیستم عامل مکینتاش هستید .

 

Cavorite بازي سبك و كم حجم Cavorite v1.1   سيستم عامل Mac

 

 

admin بازدید : 267 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Terrific Tic Tac Toe v1.0.3 عنوان یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای سیستم عامل MAC OSX می باشد . در این بازی معروف ، می بایست در ردیف های سه تایی ، اشکال را به صورت یکسان دربیارید . این بازی دارای ۳ تم مختلف (Doodle Cartoon, Christmas Crosses و Sidewalk Chalk) می باشد که برای اجرای آن نیازمند Mac OS X 10.7 و یا بالاتر هستید .

 

Terrific Tic Tac Toe دانلود بازي Terrific Tic Tac Toe v1.0.3   سيستم عامل Mac

admin بازدید : 397 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Botanicula یک بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک می باشد که توسط دو سازنده با نام های Jaromir Plachy و Amanita Design ساخته شده است. این بازی درباره ۵ موجود درختی کوچک می باشد که برای نجات آخرین دانه از خانه درختی خود که بوسیله انگل های شیطانی آلوده شده است عازم سفری پر ماجرا می شوند. گیم پلی درمورد تحقیق و جستجو ، حل معماهای جالب کوچک ، ملاقات با موجودات درختی عجیب و شنیدن موسیقی جذاب در حین بازی می باشد. تمامی بازی در یک درخت بسیار بزرگ و عجیب اتفاق می افت. علی رغم اینکه گیم پلی در محیطی کاملا سبک روایت می شود ، بازی بیش از ۱۵۰ بخش دارد و ارتباطی نسبتا عظیم در این بازی وجود دارد . برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل MAC OSX می باشید .

 

botanicula cover دانلود بازی Botanicula v1.0.0   سيستم عامل Mac

 

admin بازدید : 237 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

The Tiny Bang Story یک بازی فانتزی و ماجراجویانه می باشد که شاید بتوان آن را با بازی محبوب Machinarium مقایسه کرد . در اطراف این سیاره معروف که یک سیاره ی بسیار کوچک و اعجاب انگیز میباشد حادثه ای در سرتاسر سیاره رخ میدهد.این بازی ترکیبی از مکانیک کلاسیک و عناضر مکانیکی می باشد . برای احرای این بازی نیازمند سیستم عامل شرکت اپل یعنی MAC OSX هستید .

 

The Tiny Bang Story بازي سرگرم كننده The Tiny Bang Story v1.1   سيستم عامل Mac

admin بازدید : 266 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۴٫۱ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry دانلود بازي Angry Birds Seasons v2.4.1   سيستم عامل Mac

admin بازدید : 260 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Ichi یکی از بازیهای پرفروش اپ استورِ مک است. در این بازی فکری که ظاهر ساده‌ای دارد هدف شما گرفتن حلقه‌های طلا در هر مرحله است که در هر مرحله باید انتخاب کنید چگونه می‌توانید این حلقه‌ها را جمع کنید. در این بازی همچنان می‌توانید مرحله‌های خودتان را بسازید و با دیگر بازیکنان به‌اشتراک بگذارید. در Ichi بیش از ۵۰ پازل در انتظار شما هستند تا حلشان کنید و علاوه بر آن همانطور که گفته شد صدها مرحله‌ی طراحی شده به‌دست بازیکنان نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها نیز لذت ببرید.

 

ichi بازی جذاب و فکری Ichi برای مک

admin بازدید : 205 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

قبل از این، بازی زیبای Bad Piggies را برای آیفون و آیپد به‌صورت جداگانه برای شما عزیزان قرار دادیم. در این مطلب قصد داریم تا نسخه‌ی مک این بازی فوق‌العاده و زیبا را در اختیار شما قرار دهیم. این بازی که توسط سازندگان بازی محبوب Angry Birds ساخته شده است. این بازی زیبا که می‌توان گفت حتی از Angry Birds هم بیشتر می‌تواند شما را درگیر جذابیت‌های خودش کند داستان همان خوک‌های دوست‌داشتنی است که احتمالاً قبلاً آن‌ها را دیده‌اید! در این بازی شما باید به این خوک‌ها کمک کنید تا تکه‌های نقشه‌ی تخم مرغ را پیدا کنند و آن را بدست بیاورند. برای این کار باید ماشین‌ها و وسایل پرنده‌ی گوناگونی را خودتان بسازید و با استفاده فیزیک ماشین ساخته شده را حرکت داده و به نقشه برسید. بازی در عین زیبایی، چالش‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما به‌ارمغان خواهد آورد، البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که بازی کردن این بازی در صفحه‌ی بزرگ‌تر یک مک‌بوک و با ترک‌پد هم لذت خاصی دارد!

 

bad piggies mac دانلود بازی سرگرم کننده Bad Piggies HD 1.0.0 برای مک

admin بازدید : 372 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Shank داستان یک گاوچران خشمگین است که بعد از نارویی که گروهی از خلافکاران مکزیکی به از زده‌اند تصمیم به انتقام گرفتن از آن‌ها می‌کند. اون در این راه با افراد زیادی دست به مبارزه می‌زند تا نهایتاً به رییس آن‌ها برسد و او را از پا در بیاورد. بازی به‌صورت دوبعدی است ولی از بهترین کیفیت در کلاس خودش بهره‌مند است و افکت‌ها و دمو‌هایی بسیار زیبا در این بازی خواهید دید. همینطور نبردهای بازی نیز خسته‌کننده نیستند و روش‌های متنوع و جالبی برای مبارزه با دشمنانتان در اختیار دارید. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این بازی قابلیت بازی به‌صورت دونفره یا Co-op و تمام کردن مراحل به کمک دوستتان است.

 

shank دانلود بازی Shank برای مک

admin بازدید : 306 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Splice: Tree of Life یک بازی فکری است که در آن شما باید با منظم کردن سلول‌ها در کنار یکدیگر به یک آرایش مرتب برسید تا بتوانید مرحله را پشت سر بگذارید. بازی در سبک پازل است و می‌تواند با معماهای زیبای خودش وقت شما را به‌خوبی پر کند. در هر مرحله تعدادی سلول در فضا رها هستند و شما باید با روش‌های گوناگون آن‌ها را در کنار یکدیگر بچینید. اگر اهل بازی‌های در سبک پازل و فکری هستید، این بازی را از دست ندهید.

 

splice tree of life بازی فکری و جذاب Splice: Tree of Life برای مک


admin بازدید : 245 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Tiny Troopers برای مک داستان سربازانی کوچک است که کنترلشان به دست شما داده شده است تا در مراحل گوناگون آن‌ها را به پیروزی برسانید. این بازی که توسط شرکت Chillingo Ltd که عمدتاً آن را با بازی محبوب Cut the Rope می‌شناسیم ساخته شده است در سبک استراتژیک است. در بازی جلوه‌ها و افکت‌های جالبی را مشاهده خواهید کرد و همچنین مراحل زیادی وجود دارند تا پشت سر بگذارید. سربازان و داشته‌های خود را مدیریت کنید تا بتوانید هر مرحله را با کمترین آسیب پشت سر بگذارید و به مراحل بالاتر بروید.

 

tiny troopers بازی استراتژیک و زیبای Tiny Troopers برای مک

admin بازدید : 273 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بدون شک نام Angry Birds را اقلب شما می‌شناسید. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل و کامپیوتر در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! از قابلیت‌های جالب آن در سیستم‌عامل مک امکان استفاده از قابلیت‌های مالتی‌تاچ ترک‌پدهای اپل برای کنترل بازی است که در نوع خود تجربه‌ی جالبی است.
 

angry birds star wars osx بازی زیبا و جذاب Angry Birds Star Wars 1.0   سیستم عامل مک

admin بازدید : 290 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Street Fighter یکی از بازی‌های کلاسیک و بسیار محبوب در سبک مبارزات دونفره است. این بازی که از سال‌ها پیش بر روی کنسول‌هایی نظیر SEGA نیز وجود داشته بعد از مدت‌ها با ورژنی تازه دوباره به بازار بازی‌ها بازگشت تا با گرافیکی تازه و نو همان حس و حال قدیمی را به علاقه‌مندان بدهد. این بازی همانند نسخه‌های قدیمی خود شامل تعداد زیادی مبارز با قابلیت‌های گوناگون است و البته برای هر مبارزه‌کننده نیز یک دفترچه راهنما وجود دارد تا حرکات خاص آن‌ها را بتوانید یاد بگیرید و در مبارزات به‌کار بگیرید. در این نسخه شخصیت‌هایی از بازی محبوب Tekken نیز حضور دارند. این بازی زیبا اکنون برای سیستم‌عامل مک پورت شده و می‌توانید از بازی کردن آن روی مک خود لذت ببرید.

 

sfxt2 بازی مبارزه‌ای محبوب Street Fighter X Tekken 2   مک

admin بازدید : 270 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در نیروهای ژله ای عضو شوید و با رهبری این گروه ، در برابر اشغالگران ایستادگی کنید و آن ها را نابود کنید ! بازی Jelly Defense دارای یک سبک استراتژیکی می باشد که با داشتن صحنه ها و شخصیت های بامزه ، می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . برای افزایش قدرت خود می توانید برج های مستحکم و پایدار بسازید تا حکومت خود را قوی تر کنید . این بازی برروی سیستم عامل Mac OS X 10.6.6 و بالاتر قابل اجرا می باشد .

 

Jelly Defense بازي سرگرم كننده و كم حجم Jelly Defense v1.0.3   سيستم عامل Mac

 

admin بازدید : 292 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Real Racing 2 – خود را برای تجربه ای جدید از مسابقات اتومبیل رانی آماده کنید ! بازی که هم اکنون با ۳۰ خودروی مختلف و هر کدام با ویژگی های منحصر بفرد برای سیستم عامل مک (Mac OSX) در دسترس می باشد . ماشین هایی همچون GT500, 2010 Nissan GT-R (R35) and 2011 McLaren MP4-12C در بازی وجود دارند تا کاربر نهایت لذت را از آن ببرد . در مسابقات مختلفی شرکت کنید و خود را ساعت ها مشغول کنید به طوری که زمان گیم پلی این بازی ۱۰ ساعت اعلام شده است . برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل Mac می باشید .

 

Real Racing بازي اتومبيل راني و زيباي Real Racing 2 v1.0   سيستم عامل Mac

 

admin بازدید : 309 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

ChessX یک بازی شطرنج کم حجم و بسیار زیبا برای سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد. شما در این بازی می توانید تک نفره و به صورت ۲ نفره به بازی شطرنج مشغول شوید. این بازی علاوه بر حجم کمی که دارد، رایگان نیز می باشد و استفاده از آن بدون هیچ مشکلی خواهد بود. بازی ChessX را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ChessX دانلود بازی شطرنج ChessX   سیستم عامل Mac

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,554
  • بازدید ماه : 4,335
  • بازدید سال : 40,873
  • بازدید کلی : 926,868