loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 185 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)



(93/3/3) تغییرات:

- نسخه جدید و آپدیت شده تا May 2014 بر روی سایت قرار گرفت!

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته ویندوز 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.


admin بازدید : 380 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

AX64 Time Machine – این برنامه ابزاری مفید برای گرفتن بک آپ از وضعیت فعلی و سالم ویندوز شما می باشد که به راحتی پس از خراب شدن به دلایل مختلف مثل ویروسی شدن ، خرابی دیسک ، پاک کردن تصادفی و … می توانید به راحتی ویندوز خود را ریکاوری نمایید . علاوه بر فایل ها و تنظیمات ویندوز ، می توانید از فایل های خود نیز بک آپ تهیه کنید . خود ویندوز بخشی به نام Restore System را دارد که این برنامه را می توان نسخه ی کامل تر و سریعتر این بخش از ویندوز دانست . از سایر قابلیت های این برنامه می توان به پشتیبان گیری به صورت خودکار یا دستی ، سرعت بالا در بک آپ گیری ، پشتیبان گیری از درایو ویندوز و … اشاره کرد .

 

AX64 Time Machine گرفتن پشتیبان از وضعیت کامپیوتر با AX64 Time Machine 1.2.0.1117

 

 


 

admin بازدید : 219 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

Xara Designer Pro X9 با قراردادن امکانات گوناگون و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد نمایید. همچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید. این برنامه به شما در این زمینه هم کمک خواهد کرد و به آسانی و با یک کلیک شما می توانید با وارد کردن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید. طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر گوناگون گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد کنند و از آن ها در سایت خود استفاده نمایند. سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار است.

 

Xara Designer طراحی حرفه ای گرافیک با Xara Designer Pro X9 9.2.1.28737

admin بازدید : 260 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

uMark Professional نرم افزاری کارآمد جهت محافظت از عکس های شما و حفظ کپی رایت از طریق قراردادن متن یا عکس و لوگو مورد نظر کاربر برروی تصاویر می باشد. به وسیله این نرم افزار به راحتی میتوانید متن یا لوگو مورد نظر خود را به صورت همزمان برروی تعداد نامحدودی عکس قرار دهید. برای این کار امکانات فراوانی در نظر گرفته شده است. در مرحله اول امکان قراردادن متن یا لوگو وجود دارد که کاربر میتوانید هرکجا که در نظر دارد محل ثبت شدن واترمارک را تعیین کند. کاربر میتواند اندازه لوگو و یا متن را مشخص کند و برای تغییر فونت و سایز و رنگ متن نیز امکانات در نظر گرفته شده است. همچنین نرم افزار به طور اتوماتیک ۹ منطقه از عکس را نیز پیشنهاد میکند. امکان قراردادن اشکال و QR کد نیز وجود دارد. همچنین نرم افزار میتواند در کنار قراردادن واترمارک مورد نظر به قراردادن قاب و سایه برای عکس ها نیز اقدام کند و لازم به ذکر است قابلیت تغییر درصدی یا دقیق سایز عکس ها نیز به صورت همزمان وجود دارد. امکان استفاده از متادیتاها و exif عکس به عنوان واترمارک نیز وجود دارد. Watermark tiling یا قراردادن واترمارک به صورت کاشی گونه که کل عکس را در فواصل مشخص در بربگیرند نیز وجود دارد. به طور با دانلود این نرم افزار نیازهای شما برای قراردادن همزمان واترمارک روی تعداد زیادی عکس برطرف خواهد شد.

 

uMark قراردادن همزمان واترمارک روی عکس ها uMark Professional 4.0

 

 


admin بازدید : 686 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴٫۰٫۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

WindowsAndroid اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3

 

 


admin بازدید : 292 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

StartIsBack نرم افزاری است مخصوص ویندوز ۸ که میتواند منوی محبوب استارت را به ویندوز ۸ برگرداند. شاید کسی قبل از استفاده از ویندوز ۸ به کارامد بودن منوی استارت موجود در سیستم عامل های مایکروسافت پی نبرده بود! ولی حالا کسانی که از ویندوز ۸ استفاده میکنند دوست دارند هنوز منوی استارت را برای دسترسی ساده تر به نرم افزارها و امکانات ویندوز در اختیار داشته باشند. البته بهتر است خودتان را با تکنولوژی های جدید سازگار کنید ولی اگر نبود منو استارت در ویندوز ۸ آزارتان میدهید میتوانید از نرم افزار StartIsBack استفاده کنید. این نرم افزار در وبسایت معتبر سافت پدیا معرفی شده است و مسلما کیفیت لازم را دارا می باشد.

 

StartIsBack بازگشت منوی استارت به ویندوز 8 با StartIsBack 1.2.1

 

 

 

 

admin بازدید : 332 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

IsoBuster Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید اطلاعات سی دی های خش دار را در هارد خود کپی نمایید. شاید برای شما پیش آمده باشد که اطلاعات مهمی همانند : نرم افزار ، فیلم و عکس و … را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشید و لوح فشرده مورد نظر شما آسیب دیده باشد و اطلاعات شما به راحتی قابل بازگردانی نباشد. اما در این مواقع راه حل چیست ! نگران نباشید , زبرا IsoBuster راه حل شماست. شما به کمک این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده قادر خواهید بود از دست قفل های حجمی و کاراکتری نیز در امان باشید و به راحتی آنها را رایت نمایید. این نرم افزار علاوه بر سی دی از انواع دی وی دی ها نیز پشتیبانی می کند.

 

IsoBuster کپی دیسک های قفل دار با IsoBuster Pro 3.2.0.0 Final

 




admin بازدید : 326 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌استور معرفی نموده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این اپراتور کاربردی باشد جهت انجام اموری همچون چک کردن میزان استفاده، پرداخت، فعال و غیرفعال‌سازی سرویس، تغییر تعرفه، پرداخت قبوض و… مفید است. برای استفاده از این سرویس ایرانسل نیاز به پسورد e-Care دارید که از طریق سایت ایرانسل قابل بدست آوردن است. این اپلیکیشن برای شارژ سیمکارت کاربران آیپد نیز بسیار کاربردی است.

 

myirancell اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1   آیفون و آیپد




admin بازدید : 183 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ImTOO iTransfer Platinum نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت ، انتقال اطلاعات ، ساخت رینگتون و مدیریت مخاطبین و ایجاد فایل پشتیبان در گوشی آیفون و دستگاه های iPad و iPod و iTunes می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند انواع فایل های مالتی مدیا را به فرمت قابل استفاده در دستگاه های ذکر شده تبدیل نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزار کاملی جهت ترانسفر و انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد به طوری که علاوه بر فایل های مالتی مدیا که توسط این نرم افزار به صورت اختصاصی با فرمت ویژه به گوشی های آیفون دستگاه های نامبرده منتقل خواهد شد ، نرم افزار توانایی رد و بدل اطلاعات و به نوعی ایجاد فایل بک آپ و پشتیبانی برای دیگر فایل ها نظیر اسناد و فایل های pdf را جهت ذخیره در هارد دیسک کامپیوتر یا برعکس جهت ارسال به گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده را نیز دارا می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و نرم افزار با ارائه امکانات لازم این امر را میسر میکند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار که بسیار مهم است ، ایجاد نسخه پشتیبان از پیام ها و مخاطبین درون گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد. نرم افزار میتواند از این اطلاعات نسخه پشتیبان (backup) تهیه کند و در مواقع لازم این نسخه پشتیبان را به صورت قابل استفاده به داخل گوشی ریستور و بازگردانی نماید.

قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

ImTOO iTransfer Platinum مدیریت کامل محصولات اپل ImTOO iTransfer Platinum 5.4.12

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO iTransfer Platinum:

- تبدیل فایل های ویدیوی و صوتی به فرمت قابل پخش در گوشی آیفون

- انتقال موزیک ، فیلم ، فایل pdf و… به گوشی آیفون

- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات درون گوشی آیفون

- تهیه نسخه پشتیبان قابل بازگردانی از sms ها و مخاطبین contacts

- ریپ لوح های فشرده صوتی و تصویری جهت تبدیل به فرمت قابل پخش در آیفون

- دانلود ویدیوهای آنلاین و تبدیل انها به ویدیوهای قابل پخش در آیفون

- سازگاری با نسخه های مختلف سیستم عامل iOS تا نسخه ۶

- ساخت رینگتون با امکانات برش قطعات موزیک به یکدیگر برای آیفون

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 



admin بازدید : 299 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که باعث می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌گونه‌ای بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0   اندروید





admin بازدید : 295 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار کاملا کاربردی جهت دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مانند امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن … لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3 – آندروید

 




admin بازدید : 352 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Video Converter Ultimate نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

 

Aiseesoft Video Converter Ultimate مبدل سریع و قدرتمند Aiseesoft Video Converter Ultimate 6.3.60


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 290 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)





|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.


 برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


admin بازدید : 177 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 



برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



admin بازدید : 299 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

DeepSea Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

DeepSea Obfuscator محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31

 


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



admin بازدید : 183 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

 

 

 


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


 

admin بازدید : 180 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (1)




BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.
 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.




admin بازدید : 224 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480

 

 

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


admin بازدید : 312 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)




برنامه genuine را همه می شناسیم این برنامه را برای ویندوز های سون برای فعال سازی ویندوز استفاده کرد.
این برنامه یک برنامه بسیار مهم برای ویندوز می باشد و لی این به این معنا نمی باشد که حجم زیادی دارا می باشد و شما با حجم 1220 کیلو بایت می توانید این برنامه را دانلود کنید.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 522 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Notepad++ v6.4.1 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید و بس...

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 302 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers 320.49

دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers 320.49

دانلود درایور کارت گرافیک nVIDIA انویدیا

 

درایور nVIDIA GeForce Drivers اگر از کاربرانی هستید که جدیدترین بازی ها را تهیه می کنید و دوست دارید که آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید ، نیاز به جدید ترین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود دارید . باید بدانید که با نصب درایور جدید کارت گرافیک خود می توانید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها را بالاتر ببرید و از آن بیش از پیش لذت ببرید .

از این رو دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers درایور جدید کارت گرافیک انویدیا را برای شما بازی خورهای عزیز آماده کرده ایم که پیشنهاد می کینم برای اجرای روان تر بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی ، حتما از آخرین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود استفاده نمایند . همچنین برای مشاهده ی فیلم های ۳ بعدی نیز می توانید از درایور انویدیا استفاده کنید و تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمایید . شما هم اکنون می توانید درایور nVIDIA GeForce Drivers – درایور انویدیا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

NVIDIA ForceWare software unleashes the full power and features in NVIDIA’s desktop, gaming, platform, workstation, laptop, multimedia, and mobile products. Delivering a proven record of compatibility, reliability, and stability with the widest range of games and applications, ForceWare software ensures the best experience with your NVIDIA hardware.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

admin بازدید : 1070 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers 320.49

دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers 320.49

دانلود درایور کارت گرافیک nVIDIA انویدیا

 

درایور nVIDIA GeForce Drivers اگر از کاربرانی هستید که جدیدترین بازی ها را تهیه می کنید و دوست دارید که آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید ، نیاز به جدید ترین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود دارید . باید بدانید که با نصب درایور جدید کارت گرافیک خود می توانید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها را بالاتر ببرید و از آن بیش از پیش لذت ببرید .

از این رو دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers درایور جدید کارت گرافیک انویدیا را برای شما بازی خورهای عزیز آماده کرده ایم که پیشنهاد می کینم برای اجرای روان تر بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی ، حتما از آخرین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود استفاده نمایند . همچنین برای مشاهده ی فیلم های ۳ بعدی نیز می توانید از درایور انویدیا استفاده کنید و تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمایید . شما هم اکنون می توانید درایور nVIDIA GeForce Drivers – درایور انویدیا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

NVIDIA ForceWare software unleashes the full power and features in NVIDIA’s desktop, gaming, platform, workstation, laptop, multimedia, and mobile products. Delivering a proven record of compatibility, reliability, and stability with the widest range of games and applications, ForceWare software ensures the best experience with your NVIDIA hardware.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

admin بازدید : 333 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox - نرم افزار موبایل مرورگر اینترنت فایرفاکس

(92/4/6) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 22.0

مرورگر Firefox به همراه تمامی افزونه هایش برای گوشی شما! این ورژن سریع، آسان برای استفاده و کاملاً قابل تنظیم همانند نسخه رومیزی آن است. بنابراین شما می توانید فایرفاکس را در هر کجا که هستید استفاده کنید.
با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 238 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Windows XP SP3 x86 Integrated June 2013+SATA - ویندوز ایکس پی، سرویس پک سه همراه با جدیدترین آپدیت ها
(92/4/8) تغییرات:

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا ماه ژوئن می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند. ولی همانطور که می دانید اکثر افراد به خصوص در ایران از نسخه Genuine ویندوز ایکس پی استفاده نمیکنند زیرا اگر بخواهند از نسخه Genuine یا همان اورجینال استفاده کنند باید با قیمت بسیار بالایی آنرا از سوی شرکت مایکروسافت خریداری کنند در نتیجه اکثر افراد از ویندوز کپی شده استفاده می کنند که این امر سبب می شود تا نتوانند آپدیت های جدید ویندوز خود را از سوی شرکت مایکروسافت دریافت کنند زیرا اگر ویندوز به سرور شرکت اتصال یابد Genuine بودن آن مورد برسی قرار میگیرد که اگر ویندوز کپی شده باشد غیر فعال شده و برای فعال نمودن آن باید از روشهای مختلف هک استفاده نمود در نتیجه کسانی که از نسخه های غیر اورجینال استفاده می کنند هرگز آن را آپدیت نمی کنند البته تعدادی اندکی از افراد هم هستند که ویندوزشان Genuine و کاملاً اورجینال است اما برای دریافت فایل های آپدیت جدید از سوی شرکت مایکروسافت نیازمند به سرعت اینترنتی بسیار بالایی هستند که این مسئله هم در ایران خود مشکل بسیار بزگی است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,372
  • بازدید ماه : 4,153
  • بازدید سال : 40,691
  • بازدید کلی : 926,686