loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 216 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)




کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود. نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند. وقایع call of duty ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود. در Call of duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.

admin بازدید : 409 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)











بیوگرافی یاس

یاسر بختیاری با نام هنری «یاس» (زاده ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در تهران) خواننده رپ فارسی است. او از چهره‌های موسیقی رپ فارسی به شمار می‌رود. مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بی کاری، جنگ، روسپی‌گری، خودکشی، طلاق و غیره‌ است. یاس نخستین خوانندهٔ رپ فارسی است که در ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت.اولین ترانهٔ وی که به طور قانونی در ایران منتشر شد یادت نره نام داشت که آن را به همراه مجید غفوری، خواننده پاپ اجرا کرده بود.
یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار کرده است و تجربهٔ شرکت در نشستی موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در دانشگاه میشیگان را نیز داشته‌است.
یاس زمانی که ۱۶ ساله بود ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری‌اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک را آورد. یاس که از ۱۸ سالگی به دنبال مرگ پدرش مجبور به پذیرش مسئولیت خانواده خود شد، با بدهی‌هایی که پدرش برجا گذاشته بود با مشکلات اقتصادی مواجه شد، در نتیجه تحصیلات دانشگاهی را ترک و شروع به کار کرد. در همین دوره یاس شروع به نوشتن شعرهایی کرد که بعداً آنها را به موسیقی تبدیل کرد. پس از زلزله بم در ایران، یاس ترانه‌ای تحت عنوان «بَم» را خواند و منتشر کرد که آغاز حرفه خوانندگی او محسوب می‌شود.








admin بازدید : 934 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Far Cry 3 یکی از عناوین موفق شرکت Ubisoft در سال گذشته بود که توانست امتیازات خوبی را کسب نماید . برای شما علاقه مندان به این بازی اکشن ، آهنگ های متن بازی را به صورت جداگانه و با کیفیت عالی ۳۲۰kbps آماده کرده ایم . این مجموعه شامل ۱۷ آهنگ می باشد که کاری از Brian Tyler هستند . گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

 

Far Cry 3 Original Game Soundtrack دانلود آهنگ های بازی فارکرای 3   Far Cry 3 Game Soundtrack

 



admin بازدید : 200 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

سری Dead Space قطعاً بهترین عنوان ترسناک این نسل به حساب می آید. در حالیکه تمام بازی های مطرح این ژانر، در این نسل ناکام ماندند، EA و استودیوی Visceral Games با ساخت مجموعه Dead Space جان تازه ای به این سبک محبوب بخشیدند. فضای تاریک و حس تنهایی خاصی که در این سری از بازی ها وجود دارد، توانسته تا بازیکنان را با دنیای جدیدی روبرو کند. حس حضور در اعماق فضا و در شرایطی که تنها راه نجات خودتان هستید، چیزی است که دقیقاً در این سری از بازی ها تجربه خواهید کرد.برای شما علاقه مندان به این بازی ۲۰ آهنگ موجود در این بازی را با کیفیت ۳۲۰ Kbps آماده ی دانلود کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آهنگ ها را مشاهده نمایید .

 

Dead Space 3 Soundtrack دانلود آهنگ های بازی دد اسپیس 3   Dead Space 3 Soundtrack

 

admin بازدید : 266 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها تیتراژ پایانی سریال خروس را آماده کرده ایم. این سریال هم اکنون از شبکه‌ی دو سیما در حال پخش است که آهنگ تیتراژ پایانی آن را به نام هواتو کردم، محمد علیزاده خوانده است همچنین آهنگ ساز و تنظیم کننده ی این آهنگ میلاد ترابی می باشد که در ادامه می توانید این آهنگ زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

alizade havatokardam دانلود تیتراژ سریال خروس با صدای محمد علیزاده

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

admin بازدید : 227 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود گوگل کروم Google Chrome 28.0.1500.72 Final

 

دانلود گوگل کروم Google Chrome 28.0.1500.72 Final

 

Google Chrome گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های گوگل کروم می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. نرم افزار گوگل کروم بر روی ویندوز xp, سون ۷ ، هشت ۸  قابل نصب است. به همین دلیل ما در سایت یاس دانلود آخرین ورژن از مرورگر گوگل کروم رو برای شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم.

 

برای دانلود گوگل کروم به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

 

برخی از ویژگی های مرورگر گوگل کروم Google Chrome:

-   بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات
-   دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
-   امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
-   جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
-   جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
-   محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
-   زیبایی در طراحی
-   دارای پوسته های مختلف
-   استفاده از موتور سریع WebKit برای خواندن کدهای HTML
-   بروز رسانی امنیتی انجام شده در نسخه جدید گوگل کروم
-   امکان انتقال زبانه باز در بین دستگاه‌های شما
-   سرعت و کیفیت بالا در اجرای HTML 5
-   پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز XP و سون ۷ و هشت ۸

 

Google Chrome is a browser that combines a minimal design with sophisticated technology to make the web faster, safer, and easier.

Google Chrome warns you if you’re about to visit a suspected phishing, malware or otherwise unsafe website.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 166 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی یراحی با عنوان سازش را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ پایانی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان (ماه عسل) شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

yarahi sazesh دانلود تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل با صدای مهدی یراحی

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 228 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دودکش نام سریالی به کارگردانی محمد حسین لطیفی می باشد که در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود. تیتراژ پایانی این سریال توسط رضا صادقی خوانده شده است. شعر این اثر را روزبه بمانی سروده است و آهنگسازی و تنظیم آن نیز بر عهده آریا عظیمی نژاد بوده است. هم اکنون می توانید این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی را از دانلودها دریافت نمایید.

 

reza doodkesh دانلود تیتراژ سریال دودکش با صدای رضا صادقی



برای دانلود به اداه مطلب بروید.

admin بازدید : 175 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها تیتراژ پایانی سریال خروس را آماده کرده ایم. این سریال هم اکنون از شبکه‌ی دو سیما در حال پخش است که آهنگ تیتراژ پایانی آن را به نام هواتو کردم، محمد علیزاده خوانده است همچنین آهنگ ساز و تنظیم کننده ی این آهنگ میلاد ترابی می باشد که در ادامه می توانید این آهنگ زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

alizade havatokardam دانلود تیتراژ سریال خروس با صدای محمد علیزاده

 

برای دانلود به ادامه مطلبر بروید.

admin بازدید : 180 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین با عنوان ماه عسل را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ابتدایی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان (ماه عسل) شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

farzad maheasal دانلود تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل با صدای فرزاد فرزین

 


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 4361 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (1)

 

 

دراین جا برای شما آهنگ زیبا و معروف دزدان دریایی کارائیب را برای دانلود به صورت رایگان از سایت استارت دانلود می گذاریم.این آهنگ با حجم 1.5 مگابایت است که شما می توانید از سرور رزآپ متصل به این وب سایت دانلود کنید.این آهنگ را می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

در زیر بر خی از ویژگی های این آهنگ:

-آهنگ دزدان دریایی با کیفیت فوق العاده بالا

-حجم کم نسبت به کیفیت بسیار بالا

-دانلود از لینک قدرتمند رزآپ

-دانلود آسان و راحت

و...

 

 

برای دانلود و ادامه مطلب آهنگ به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,574
  • بازدید ماه : 4,355
  • بازدید سال : 40,893
  • بازدید کلی : 926,888