loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 418 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

Focus Photoeditor

Focus Photoeditor 6.5.5.0 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و رتوش حرفه ای تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی عکس های خود را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی انها اعمال کنید ، شما میتوانید از تصاویر خود آلبوم های زیبا ساخته و انهارا به خوشترین لحظات تبدیل نمائید. علاوه بر این قابلیت ها شما میتوایند بر روی تصاویر دیجیتالی نیز کار کنید و انها را نیز ویرایش نمائید یا حتی دیگر تصاویر خود را به دیجیتالی تبدیل نمائید. محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای می باشد که افراد حرفه ای یا مبدتی به آسانی میتوانند با ان اشنا شده و کار های خود را شروع نمایند. از جمله قابلیت های این نرم افزار رتوش تصاویر ، امکان افزودن افکت به تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر دیجیتالی ، امکان طراحی کاور و لوگو ، برش خودکار تصاویر و ... می باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار :

سرعت بالا و آسانی در ویرایش تصاویر

عدم اشغال بی جالی فضای رم

پشتیبانی بیش از 100 فرت مختلف دوربین های دیجیتال

قابلیت پردازش دسته ای تصاویر

رابط کاربری بهبود یافته

قابلت برش خودکار تصاویر

امکان نقاشی و طراحی در محیط نرم افزار

قابلیت ساخت آلبوم تصاویر

پشتیبانی از حالت Layer در هنگام ویرایش تصاویر

بهبود سرعت عملیات ویرایش و نمایش چندین تصویر

و ...

 

admin بازدید : 868 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

ACDSee pro

ACDSee Pro 6.3 Build 221 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و نمایش و ویرایش تصاویر می باشد. کمتر کسی دیگر می باشد که نام نرم افزار حرفه ای ACDSee Pro را نشنیده باشد. نرم افزاری حرفه ای و پر کاربرد بالخصوص برای عکاسان و اتلیه های می باشد که تمام امکانات مورد نظر و مورد نیاز گرافیست ها و عکاسان را در خود دارا می باشد. پردازش حرفه ای و قدرتمند تصاویر باعث شده است تا کمتر کسی از ان چشم پوشی نماید. شما به اسانی با استفاده از این نرم افزار میتوانید تصاویر خود را دسته بندی نموده ، انها را ویرایش کنید ، فرمت های آنها را به سایر فرمت های تصویری تبدیل نمائید ، رنگ تصاویر را انالیز کرده و انها را مدیریت نمایئد ، از تصاویر خود البوم های حرفه ای تهیه نمائید، بصورت پیشرفته به جستجوی تصاویر خود بپردازید و بیش از چندین ویزگی دیگر را میتوانید با استفاده از این نرم افزار تجربه نمائید. از دیگر قابلیت های ای نرم افزار میتوان به امکان پشتیبان ان از فرمت RAW و پردازش حرفه ای ان و تبدیل ان به سایر فرمت ها اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.


admin بازدید : 379 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

Light Image Resizer

Light Image Resizer 4.4.2.0 نرم افزاری کاربردی جهت تغییر انداز تصاویر می باشد. نرم افزارهای مختلفی نظیر فتوشاپ و ... برای تغییر اندازه تصاویر موجود هستندف ولی گاها افراد اشنائی با این نرم افزار ها نداشته به همین دلیل برای تغییر اندازه تصاویر خود با مشکل روبرو می شوند. نرم افزار حاضر به شما این امکان را میدهد که بدون کوچکترین مشکلی و در کمترین زمان ممکن تصاویر خود را به اندازه های دلخواه خود در اورده و آنها را ذخیره نمائید. عکاسانی که با دوربین های دیجتال کار میکنند کاربرد این نرم افزار برای انها بیشتر از بقیه افراد می باشد. به راحتی میتوانید شما تصاویر خود را در سیستم خود ذخیره نموده و شروع به تغییرات با استفاده از این نرم افار در ان ها نمائید. این تغییرات ممکن می باشد تغییر اندازه، فشرده سازی، تبدیل، ایجاد کپی و یا سازماندهی تصاویر باشد که همگی را میتوانید با استفاده از این نرم افزار انجام دهید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

تغییر اندازه آسان تصاویر به اندازه های دلخواه

پشتیبانی از فایل فرمت های: JPEG، GIF، BMP، TIFF

پشتیبانی از دوربین دیجیتال RAW فرمت:. CR2 کانن، نیکون NEF، MRW Minolta

امکان قالب ریزی برای تغییر نام فایل ها

قابلیت کاهش حجم عکس ها، مناسب برای چاپ و نشر وب

قابلیت ادغام در ویندوز اکسپلورر یا کار به عنوان یک برنامه مستقل

امکان تنظیمات قابل تغییر برای کاربران حرفه ای

پشتیبانی چند زبانه

قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز های XP, Vista, 7,8

و ...

admin بازدید : 317 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

Photoshop CC نام جدیدترین نسخه برنامه دوست داشتنی شرکت مشهور Adobe، یعنی فتوشاپ است که این فیلم های آموزشی تک تک قابلیت های جدید این نسخه را برای شما به تصویر خواهند کشید. فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا تغییر و تحول عکس‌ها و نگاره‌ها به کار می‌رود. از فتوشاپ در سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش استفاده می شود. همچنین نگارش‌های مختلف این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مثل کراس‌اوور) قابل استفاده‌ می باشد. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ سیزدهم آن است که با نام ادوبی فتوشاپ سی‌ اس۶ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite می باشد و به معنای برنامهٔ خلاق است.) در نسخه‌های قبلی، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه بودند. پس از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، بیشتر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.

 

Photoshop CC One on One Fundamentals آموزش قابلیت های فتوشاپ سی سی Photoshop CC One on One Fundamentals


admin بازدید : 228 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

Xara Designer Pro X9 با قراردادن امکانات گوناگون و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد نمایید. همچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید. این برنامه به شما در این زمینه هم کمک خواهد کرد و به آسانی و با یک کلیک شما می توانید با وارد کردن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید. طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر گوناگون گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد کنند و از آن ها در سایت خود استفاده نمایند. سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار است.

 

Xara Designer طراحی حرفه ای گرافیک با Xara Designer Pro X9 9.2.1.28737

 

admin بازدید : 184 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها، مجموعه ای از ۴۴ والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه نیز لذت ببرید.

 

HI Tech HD Wallpapers مجموعه ۴۴ والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی Hi Tech HD Walpapers




admin بازدید : 666 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربردی و با کیفیت بالا برای استفاده در طراحی های مربوط به کارهای گرافیکی و … که می تواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر واقع شود. این وکتورها با فرمت AI که در نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ قابل استفاده هستند، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت TiFF که البته از این فایل به تنهایی نیز می توان استفاده کرد، منتشر شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان می توانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در تصویر همین مطلب مشاهده کنید.

 

Grunge Cards Mix مجموعه ۲ وکتور کارت ویزیت های آماده Grunge Cards Mix

 

admin بازدید : 317 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند. این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا با موضوع گیم را آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند. امیدواریم کخ از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

Game HD Wallpaper مجموعه ۴۰ والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Wallpapers

admin بازدید : 494 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

Green Nature Backgrounds – وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت AI که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت TiFF که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Green Nature Backgrounds مجموعه 3 وکتور پس زمینه سبز Green Nature Backgrounds

 

admin بازدید : 688 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی شرکت Digital Tutors به شما نحوی متحرک سازی یک لوگو با استفاده از ذرات رنگی آموزش داده می شود که برای یادگیری آن آشنایی با نرم افزار محبوب افترافکت ضروری است .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ (میلادی) برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن (Adobe Audition) اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

 

Animating a Logo آموزش متحرک سازی لوگو با افتر افکت Animating a Logo with Particles in After Effects

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,482
  • بازدید ماه : 4,263
  • بازدید سال : 40,801
  • بازدید کلی : 926,796