loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 260 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

admin بازدید : 780 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

FortKnox Personal Firewall محصول شرکت NETGATE و فایروال قدرتمند برای کاربرانی است که استفاده زیادی از اینترنت دارند.  اگر از حملات هکرها و نفوذ تروجان ها هراس دارید و از سرقت اطلاعاتتان بیمناک هستید ، با نصب این فایروال یا دیوار آتش میتواند امنیتتان را بسیار افزایش دهد. این نرم افزار براساس تکنولوژی SPI و سیستم پیشگیری از نفوذ ( Intrusion Prevention System) طراحی شده است. این تکنولوژی ها مروری کامل به کاربر از تمام شبکه های ارتباطات ورودی و خروجی در یک رابط کاربری بصری میدهد. به این ترتیب کاربر تمامی پورت ها را نیز نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار با حملات ورودی و خروجی ( inbound and outbound) مقابله خواهد شد و پاکت های دیتا به طور کامل بررسی  و تمامی اتصالات نمایش و بررسی خواهند شد. استفاده از فناوری Anti-spoofing صفحات تقلبی را شناسایی و بلوک خواهد کرد و سیستم کنترل سایت با توانایی مسدود کردن وب سایت های منحصر به فرد این امکان را به کاربر میدهد تا سایت های مورد نظر را بلوک نماید. به طور این نرم افزار به عنوان یک دیوار آتش شخصی بسیار توامند و کاربردی خواهد بود.

 

netgate firewall فایروال شخصی قدرتمند FortKnox Personal Firewall v8.0.805.0

admin بازدید : 942 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Online Armor Premium فایروالی قدرتمند محصول شرکت اتریشی می باشد که از سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است. اگر کاربری هستید که روزانه ساعات زیادی را در اینترنت مشغول فعالیت های مختلف نظیر وب گردی ، دریافت و ارسال ایمیل و عملیات های بانکی و لاگین های مختلف را در طول روز انجام میدهید ، مطمئنا نیاز به فایروالی قدرتمند و اختصاصی خواهید داشت. اغلب آنتی ویروس ها دارای فایروال داخلی نیز هستند که دارای امکاناتی نیز می باشد ، ولی اگر میخواهید امنیت خودتان را هرچه بیشتر به ۱۰۰% نزدیک کنید ، بهتر است نرم افزاری ویژه فایروال یا دیوار آتش را بر روی سیستم نصب کنید. Online Armor Premium نرم افزاری قدرتمند برای مقابله با هکرها و برنامه های مخرب می باشد. دنیای اینترنت پر است از انواع حملات که این نرم افزار می تواند تضمین بیشتری برای مقابله با آنها باشد. شاخصه اصلی نرم افزار بر دخالت کمتر کاربر استوار است و سعی شده است با دریافت تنظیمات ابتدای از داخالت کاربر در مراحل بعدی جلوگیری شود. نرم افزار محیط امن برای مرورگر صفحات وب را فراهم میکند و از باز شدن انواع صفحات pop-up جلوگیری میکند و همچنین با قابلیتی به نام dns checker از دستکاری شدن تنظیمات ویندوز در ادامه راهنمایی شدن به سایت های کلاهبردار و جعلی جلوگیری میکند. با قابلیتی به نام Web Shield از نصب نرم افزارها به صورت ناخواسته در زمانی که مشغول مشاهده سایت ها هستید ، جلوگیری به عمل خواهد اورد. همچنین با از اجرای جاسوس افزارها جلوگیری خواهد کرد و نسبت به حذف آنها اقدام می نماید. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

 

online armor firewall فایروال قدرتمند Online Armor Premium 6.0.0.1736 Final

admin بازدید : 659 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Avira Internet Security 2012 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت کامل کاربر در دنیای اینترنت را با ابزارهایی نظیر فایروال حفظ می نماید. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت می باشد. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ ، آنتی اسپم ، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس نیز می باشد که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد.

تفاوت دیگر این نسخه مجهز بودن نرم افزار به قابلیت Anti Bot می باشد. این قابلیت از دسترسی و کنترل هکرها روی کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار می باشد که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند امر ضروری است. فایروال یا دیوار آتش یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری میکند و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود ، فایروال میتواند آن را کنترل نماید. قابلیت دیگر این نسخه بک آپ گرفتن از اطلاعات می باشد که میتواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه نماید.  برای اطلاعات جزئی تر میتوانید بخش قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

 

 

avira internet security 2012 امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2012 12.0.0.1167 Final

admin بازدید : 223 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Bitdefender Total Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final – همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که BitDefender Total Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.BitDefender Total Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد. محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود.

 

Bitdefender Total Security 2013 بسته امنيتي بيتدفندر Bitdefender Total Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final



admin بازدید : 341 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

TrustPort Total Protection نرم افزاری قدرتمند است که امنیت کامل سیستم شما در برابر برنامه های مخرب، تهدید های اینترنتی و سرقت هویت، انواع ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی را تامین می کند. همه ایمیل ها و وبسایت ها قبل از ورود و بازشدنشان برای بررسی از وجود هرگونه بدافزار چک شده و سپس در حالت مشاهده قرار می گیرند. به طور کل این نرم افزار دارای ابزارهای کامل امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپم، فایروال و رمزنگار فایل های مشکوک می باشد. جالب است که بدانید اساس کار این نرم افزار بر پایه دو آنتی ویروس معروف و قدرتمند AVG و BitDefender می باشد. دیگر قابلیت کاربردی این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از سیستم می باشد که به شما در بازیابی سیستم سالمتان کمک بسیاری خواهد کرد.

 

Total Protection تامين امنيت سيستم با TrustPort Total Protection 2013 Build 13.0.0.5060 Final

admin بازدید : 295 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

BitDefender یکی از محصولات امنیتی شناخته شده در جهان است که دارای کاربران زیادی از سراسر دنیا است . BitDefender Internet Security باعث می شود تا با خیالی آسوده به دنیای اینترنت پای بگذارید بدون اینکه هیچ گونه خطری اطلاعات شما را تهدید کند . برای استفاده نیاز به اعمال تنظیمات خاصی ندارید و پس از نصب ، برنامه به صورت حرفه ای کار محافظت از کامپیوتر شما را برعهده می گیرد . این نسخه دارای ماژول های مختلفی مانند فایروال ، کنترل والدین ، Antivirus و antispyware ، بخش اسکن سریع ، انتی اسپم و … است که نهایت امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد . جلوگیری از مشاهده ی وب سایت های آلوده ، فیلترکردن URL های مختلف ، حفظ حریم خصوصی ، محافظت از حساب کاربری در سایت های توییتر و فیس بوک ، اسکن فوق العاده سریع و قدرتمند ، مقابله با انواع برنامه های مخرب مانند ویروس ها ، تروجان ها ، هکرها ، روت کیت ها ، کی لاگرها و … از سایر قابلیت های این اینترنت سکوریتی قدرتمند هستند که در ادامه ی مطلب نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی آن از سایت استارت دانلود قابل دریافت می باشد .

 

BitDefender Internet Security 2013 امنیت کامل در اینترنت با BitDefender Internet Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final

 

admin بازدید : 559 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

TrustPort Internet Security 2013 v13.0.0.5060 Final بسته ای امنیتی است که حفاظت جامعی را از سیستم شما در برابر نرم افزارهای مخرب و تهدیدات آنلاین فراهم کرده و با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی در تمام نقاط سیستم از نفوذ هکرها به سیستم جلوگیری نموده و با اسکن بادقت تمامی فایل های دریافتی از اینترنت و حتی ایمل ها از نفوذ هرگونه فایل مخربی به سیستم جلوگیری می نماید.این نرم افزار هم اکنون از سایت دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

 

 

TrustPort Internet Security 2012 دانلود اينترنت سكوريتي قدرتمند TrustPort Internet Security 2013 v13.0.0.5060 Final

admin بازدید : 305 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید.

 

avast اينترنت سكوريتي اوست Avast Internet Security 7.0.1426.0

admin بازدید : 318 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Quick Heal Total Security کوییک هیل، با ظاهری کاربر پسند، محافظت کاملی را در برابر تهدیدات اینترنتی فراهم می کند. این برنامه برای شما یک تجربه امن و مطمئن است هنگامی که شما در حال دیدن سایت، بانکداری الکترونیکی، خرید آنلاین، چت و بازیهای آنلاین هستید. پس از نصب، آن به عنوان سپر در برابر ویروس ها، کرمها، تروجان ها ، spywares و سایر تهدیدات مخرب قرار می گیرد. این سرویس همچنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته با استفاده از تکنولوژی انحصاری DNAScan کوییک هیل، وب سایت های مخرب را مسدود و مانع از رسیدن هرزنامه به ایمیلهای شما می شود. اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۲ کوییک هیل، از منابع بسار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر، افزایش می دهد. با ارزان شدن قیمت حافظه های فلش استفاده از این حافظه ها در بین کاربران افزایش یافته است، امروزه دیگر در کیف هر کودک مدرسه ایی نیز میتوان یکی از این حافظه های فلش را پیدا کرد! این حافظه ها به صورت های مختلفی مثل کارت های حافظه، کول دیسک، حافظه های داخلی Mp3 Player ها و … مورد استفاده قرار میگیرد.

 

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  Quick Heal Total Security 2012 13.00 Final |

 

Quick Heal 2013 قدرتمندترين بسته امنیتی و ضد ویروس Quick Heal Total Security 2012 13.00

 

 

admin بازدید : 271 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Avg Internet Security 2012 v12 محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود آماده شده ، دارای کلیدهای فعال سازی آنتی ویروس تا سال ۲۰۱۸ می باشد. شما از هم اکنون می توانید نسخه ۳۲بیتی و نسخه ۶۴بیتی این نرم افزار امنیتی بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

AVG Internet Security 2012 امنیتی بی همتا در اینترنت با AVG Internet Security 2012 12.0.1809

 

admin بازدید : 229 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
  بالاترین امنیت را برای کامپیوتر شخصی شما ایجاد می کند. تشخیص سریع  و حذف تخریب گران دیجیتالی مانند ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی و روت کیت ها توسط این نرم افزار به خوبی انجام می شود. با کمک مدیریت حرفه ای و استفاده از تکنولوژی های قدرتمند ، Avira Professional Security امنیت فوق العاده بالایی برای شما رقم خواهد زد.ایمنی داخلی بر علیه ویروس ها و بد افزارها در پلتفروم های مختلف این آنتی ویروس را به یکی از معروفترین نرم افزارهای امنیتی در سراسر دنیا تبدیل کرده است. کشف سریع خطرات جدید به علت به روزرسانی مرکز تحقیقات این شرکت از ویژگی های مهم این نرم افزار است. مدیریت مبتکرانه بدون نیاز به صرف زمان برای بالا بردن امنیت کامپیوتر ، آپدیت های رایگان و آپگرید شدن هر روز بر محبوبیت این نرم افزار می افزاید.این نسخه از Avira مجموعه ای از محصولات مختلف این شرکت می باشد. می توان گفت قدرتمندترین نسخه ای از مجموعه های امنیتی شرکت Avira این نرم افزار می باشد که شامل چندین آپدیت جدید است. رابط کاربری ساده و آسان ، نصب سریع و بی دردسر و عملکرد سریع را نیز باید بر دیگر خصوصیات آن اضافه کرد. تجربه کاربرانی که از این نسخه استفاده کرده اند بر کیفیت بالای تکنولوژی هسته امنیتی این نرم افزار تاکید دارد. کارآیی بالا همراه با قدرت تشخیص سریع بد افزارهایی که پشت مکانیسم های پیچیده پنهان شده اند را نیز به خصوصیات قبلی اضافه کنید.

 

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  Avira Internet & Premium 2012 + Update  Final |

 

Avira 2012 دانلود بسته امنیتی و پیشرفته Avira Internet Security 2012 & Avira Antivirus Premium 2012

admin بازدید : 258 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که BitDefender Total Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.

BitDefender Total Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد. محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود.

 

BitDefender Total Security امنیت کامل در استفاده از اینترنت با BitDefender Total Security 2012 Build 15.0.31.1282 Final

admin بازدید : 334 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Avg Internet Security 2012 محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود آماده شده ، دارای کلیدهای فعال سازی آنتی ویروس تا سال ۲۰۱۸ می باشد. شما از هم اکنون می توانید نسخه ۳۲بیتی و نسخه ۶۴بیتی این نرم افزار امنیتی بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

AVG Internet Security 2012 امنیتی بی همتا در اینترنت با AVG Internet Security 2012

admin بازدید : 353 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Avira Premium یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی به شمار می رود. این مجموعه  محصول کمپانی Avira که یک شرکت آلمانی است می باشد. این شرکت  اولین محصول خود را در سال ۱۹۸۸ (۲۰ سال پیش) با نام H+BEDV Datentechnik GmbH عرضه نمود. بعد ها با تغییر نام ضد ویروس ها به نام AntiVir به کار خود ادامه داد. این آنتی ویروس هم به صورت رایگان و هم به صورت حرفه ای عرضه می گردد. تا به امروز که بسته نرم افزار بسیار قدرتمند Avira Premium Security  از سوی این کمپانی آلمانی عرضه گردیده است، مجموعه ای بسیار قدرتمندی که توانایی مقابله با جدید ترین ویروس ها را دارا است. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب است.

 

Avira AntiVir Premium بسته امنيتي قدرتمند Avira AntiVir Premium 2012 v.12.0.0.803 Beta

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,560
  • بازدید ماه : 4,341
  • بازدید سال : 40,879
  • بازدید کلی : 926,874