loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 317 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

Photoshop CC نام جدیدترین نسخه برنامه دوست داشتنی شرکت مشهور Adobe، یعنی فتوشاپ است که این فیلم های آموزشی تک تک قابلیت های جدید این نسخه را برای شما به تصویر خواهند کشید. فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا تغییر و تحول عکس‌ها و نگاره‌ها به کار می‌رود. از فتوشاپ در سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش استفاده می شود. همچنین نگارش‌های مختلف این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مثل کراس‌اوور) قابل استفاده‌ می باشد. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ سیزدهم آن است که با نام ادوبی فتوشاپ سی‌ اس۶ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite می باشد و به معنای برنامهٔ خلاق است.) در نسخه‌های قبلی، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه بودند. پس از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، بیشتر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.

 

Photoshop CC One on One Fundamentals آموزش قابلیت های فتوشاپ سی سی Photoshop CC One on One Fundamentals


admin بازدید : 183 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ImTOO iTransfer Platinum نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت ، انتقال اطلاعات ، ساخت رینگتون و مدیریت مخاطبین و ایجاد فایل پشتیبان در گوشی آیفون و دستگاه های iPad و iPod و iTunes می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند انواع فایل های مالتی مدیا را به فرمت قابل استفاده در دستگاه های ذکر شده تبدیل نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزار کاملی جهت ترانسفر و انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد به طوری که علاوه بر فایل های مالتی مدیا که توسط این نرم افزار به صورت اختصاصی با فرمت ویژه به گوشی های آیفون دستگاه های نامبرده منتقل خواهد شد ، نرم افزار توانایی رد و بدل اطلاعات و به نوعی ایجاد فایل بک آپ و پشتیبانی برای دیگر فایل ها نظیر اسناد و فایل های pdf را جهت ذخیره در هارد دیسک کامپیوتر یا برعکس جهت ارسال به گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده را نیز دارا می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و نرم افزار با ارائه امکانات لازم این امر را میسر میکند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار که بسیار مهم است ، ایجاد نسخه پشتیبان از پیام ها و مخاطبین درون گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد. نرم افزار میتواند از این اطلاعات نسخه پشتیبان (backup) تهیه کند و در مواقع لازم این نسخه پشتیبان را به صورت قابل استفاده به داخل گوشی ریستور و بازگردانی نماید.

قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

ImTOO iTransfer Platinum مدیریت کامل محصولات اپل ImTOO iTransfer Platinum 5.4.12

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO iTransfer Platinum:

- تبدیل فایل های ویدیوی و صوتی به فرمت قابل پخش در گوشی آیفون

- انتقال موزیک ، فیلم ، فایل pdf و… به گوشی آیفون

- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات درون گوشی آیفون

- تهیه نسخه پشتیبان قابل بازگردانی از sms ها و مخاطبین contacts

- ریپ لوح های فشرده صوتی و تصویری جهت تبدیل به فرمت قابل پخش در آیفون

- دانلود ویدیوهای آنلاین و تبدیل انها به ویدیوهای قابل پخش در آیفون

- سازگاری با نسخه های مختلف سیستم عامل iOS تا نسخه ۶

- ساخت رینگتون با امکانات برش قطعات موزیک به یکدیگر برای آیفون

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 



admin بازدید : 295 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار کاملا کاربردی جهت دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مانند امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن … لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3 – آندروید

 




admin بازدید : 177 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 



برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



admin بازدید : 279 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Skype v6.6.0.106 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


admin بازدید : 752 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)


Visual Studio 2012 Essential Training آموزش کار با ویژوال استدیو 2012   Visual Studio 2012 Essential Training

 

در این فیلم های آموزشی به شما اصول اساسی کار با برنامه محبوب Visual Studio 2012 یاد داده می شود . پیکربندی ویژوال استدیو برای پیشتبانی از انواع زبان های برنامه نویسی ، ساخت یک پروژه در برنامه ، شناخت انواع پروژه ها ، مرور و قالب بندی کدهای شما ، دیباگ کردن کدها و … از جمله سرفصل های این آموزش ها می باشند که سطح آن ها مقدماتی است . ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است .

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید.


admin بازدید : 634 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)


دانلود Math Ref   نرم افزار آموزش ریاضی برای اندروید

 

دانلود Math Ref – نرم افزار آموزش ریاضی برای اندروید

 

اگر از شیوه ی سنتی مطالعه درس های مثل ریاضی خسته شده اید ! و اگر از علاقه مندان به رشته ریاضی هستید ، پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید با دانلود نرم افزار آموزش ریاضی برای اندروید با Math Ref که به واقع یک معلم همراه برای کاربرانش به شمار میرود . نرم افزار Math Ref با روش های جدید و دیتابیس عظیم خود میتواند آموزش ریاضی را برای کاربرانش شیرین و ساده تر کند .

نرم افزار آموزش ریاضی برای اندروید ۲.۱ و بالاتر طراحی شده است و شامل بیش از ۱۴۰۰ سوال ، فرمول ، آمار ، معادله و … می باشد که در بخش های جبر، هندسه، مثلثات، مشتق، انتگرال، معادلات دیفرانسیل، گسسته، آمار و احتمال، فیزیک، شیمی ( جدول تناوبی عناصر )، الگوریتم، اعداد اول، حروف الفبای یونانی، ابزار های لازم از ریاضی تا فیزیک، محاسبات برداری، ادغام و… گردآوری شده است . در آخر باید اضافه کنیم که برای استفاده از نرم افزار Math Ref ، میتوانید از ادامه ی مطلب آن را دریافت کنید .

 


admin بازدید : 1501 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (1)




دانلود رایگان نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 91


امروز برای شما کنکور های عزیز دانلود نرم افزار رایگان انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری سال ۹۱ رو آماده کردم. با این نرم افزار شما با وارد کردن رتبه کشوری خود، خواهید دید که در چه رشته ها و دانشگاه هایی قبول خواهید شد .

این نرم افزار با توجه به آمار و اطلاعات کنکوری های سال ۹۰ تهیه شده است که می تونه شما را از هر گونه انتخاب رشته توسط موسسات دیگر بی نیاز کند . شما هم اکنون می توانید نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۹۱ برای رشته های ریاضی، تجربی ، انسانی و … رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,386
  • بازدید ماه : 4,167
  • بازدید سال : 40,705
  • بازدید کلی : 926,700