loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 204 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)



Instagram یکی از بهترین و یا می توانیم بگوییم  بهترین  نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بوسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است . توسط این نرم افزار می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند را به وجود آورده و سپس آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید





admin بازدید : 458 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)


گوگل پلی سرویس و به صورت لاتین Google Play services را می توان همانند Dirctx ویندوز یکی از ضرورترین نیازهای هر گوشی اندرویدی دانست . تعداد زیادی از برنامه ها و حتی بازی برای اجرا نیازمند به این سرویس گوگل برای همگام سازی خود و همچنین انجام عملیات های مختلف نرم افزار را دارند .






admin بازدید : 270 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)





مطمئنا حالا که دیگر مدت زمان زیادی از راه اندازی و افتتاح شبکه اجتماعی Google+ خدمتی از کمپانی بسیار قدرنمند گوگل است را می شناسید . گوگل پس از انتشار این شبکه اجتماعی که حالا می توان گفت درصد زیادی از کاربرانش را ایرانی ها تشکیل می دهند بلافاصله نسخه اندرویدی نرم افزار خود را منتشر کرد . در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه جدید از این نرم افزار که آخرین نسخه تولیدی آن است می پردازیم و لینک دانلود آن را خدمت کاربران تفدیم می کنیم .

admin بازدید : 218 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)






Firefox Browser یک مرورگر قدیمی و با اصل و نصب و شاید گفت یکی از بهترین مرورگرهای سیستم های کامپیوتری و گوشی های اندروید هست که در نسخه 20 این مرورگر که به تازگی برای گوشی های اندروید منتشر شده  است زیبایی و قابلیت های آن دو چندان شده است.

 

admin بازدید : 826 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)




هر دو نسخه معمولی و مود شده به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

نکته : نصب نسخه مود شده نیاز به روت دارد 

پیشنهاد سایت: نصب نسخه کرک شده یا  مود شده گوگل پلی 

Google Play Store  نرم افزار و مارکت رسمی اندروید است که به کاربران اندرویدی این قابلیت را می دهد که به گنجینه ای از نرم افزارها و بازی های مختلف رایگان دنیا دسترسی داشته باشند که البته این مارکت برای کشورد ایران تحریم است! .  در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه معمولی و نسخه مود شده از این گوگل پلی می پردازیم .




admin بازدید : 190 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)





امتیاز در گوگل پلی : 4.3 از 5

همان طور که می دانید در گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض نرم افزار موقعیت یابی Google Maps یا همان نقشه های گوگل وجود دارد. این نرم افزار قادر است به صورت آنلاین و آفلاین با استفاده از سخت افزار Gps گوشی اندرویدی شما ، موقعیت فعلی و امکانات جالب دیگری را در اختیارتان قرار دهد. در نسخه های جدید این نرم افزار امکانات جالب و قابل توحهی  از طرف شرکت گوگل گنجانده شده است .







admin بازدید : 228 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)




اگر از کاربران آفیس موبایل هستید و دوست دارید بهترین آفیس را بر روی گوشی خود داشته باشید پیشنهاد ما OfficeSuite Pro 7 است. این برنامه محبوب ترین آفیس در دنیا لقب گرفته است و تا کنون بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. توسط این برنامه می توانید به تهیه، ویرایش، خواندن و پریت فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت بپردازید. تبدیل به پی دی اف و خواندن فایل های پی دی اف نیز از قابلیت های مهم این برنامه به شمار می رود.





admin بازدید : 169 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)


Google Drive 1.3.144.25



Google Drive یکی از بهترین و برترین سرویس های کمپانی گوگل است که مدتی است شاهد ساخت کلاینت مخصوص اندرویدی این سرویس بی نظیر نیز هستیم . توسط این سرویس یک فضای ابری کاملا اختصاصی برای نگه داری و آپلود و دانلود انواع فایل های مورد نظرتان دقیقا همانند سرویس Dropbox به شما تعلق می گیرد که توسط کلاینت اندرویدی این نرم افزار که در این پست از سایت Apktops به معرفی آخرین نسخه از آن می پردازیم می توانید به راحتی فایل های خود را بر روی فضای شخصی تان مدیریت کنید .





admin بازدید : 429 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندازه گیری ضربان قلب برای گوشی های آندروید
نرم افزاری که هم اکنون برای کاربران گوشی های آندروید آماده نموده ایم نرم افزاری است که موفق به کسب جایزه سلامت سال 2011 شده است.بله Instanse Heart Rate نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری ضربان قلب کاربران گوشی های آندروید است.برای اندازه گیری کافیست که شما انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار داده و منتظر نمایش تعداد ضربان قلب خود باشید.این نرم افزار بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید 1.6 و بالاتر قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...



admin بازدید : 334 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود تقویم سال 1390 برای گوشی های موبایل

پیشاپش فرا رسیدن سال جدید را به تمام هموطنان گرامی تبریک می گوییم و به همین مناسبت در این پست وب سایت میهن دانلود تقویم سال 1391 را مخصوص گوشی های موبایل برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. شما میتوانید این تقویم را در گوشی های مختلف نظیر نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... نصب و اجرا کنید. همچنین این برنامه در دو نسخه جاوا و اندورید تهیه شده تا دارندگان هر یک از این گوشی ها با سیستم عامل های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



admin بازدید : 335 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه 800 Paid Android Apps Collection
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان مجموعه 800 نرم افزار معروف و پرکاربرد مخصوص گوشی های آندروید |
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای را با عنوان 800iPaid Android Apps Collection برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 800 نرم افزار کاربردی سیستم عامل جدید آندروید می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. گوشی هایی که با سیستم عامل آندروید روانه بازار شدند خیلی زود توجه افراد را به خود جلب کردند و همه گیر شدند که یکی از دلایل آن تنوع برنامه ها و بازی های آندروید می باشد زیرا بسیاری از برنامه ها و بازی هایی که به عنوان مثال برای سیستم عامل سیمبیان ساخته می شوند، خیلی زود نسخه آندروید آن هم عرضه می شود و اینطور نیست که مانند گذشته فقط تنوع برنامه و بازی مختص یک نوع سیستم عامل باشد و دارندگان گوشی های با سایر سیستم عامل ها در حسرت استفاده از آن برنامه باشند. یافتن نرم افزارها و بازی های آندروید در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 800 نرم افزار معروف و پر کاربرد آندروید قرار گرفته است. همچنین نرم افزارهای موجود در این مجموعه با نسخه های مختلف سیستم عامل آندروید سازگارند در واقع سعی شده از هر برنامه چند نسخه در این پک قرار داده شود که کاربران نسخه های مختلف این سیستم عامل به آسانی بتوانند برنامه های موجود در این پک را بر روی گوشی های خود نصب و اجرا کنند.
جهت دانلود و مشاهده لیست نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 398 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Tiraxtur v1.0 نرم افزار تیم فوتبال تراکتورسازی برای آندروید
| سرود رسمی باشگاه تراکتورسازی برای دانلود اضافه شد |
با توجه به درخواست های بی شمار شما کاربران،در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مخصوص نصب بر روی گوشی های آندروید را برای دانلود آماده کرده ایم. نرم افزار Tiraxtur v1.0 توسط یکی از هم میهنان گرامی برای هوادارن بی شمار این تیم ساخته شده است.با استفاده از این نرم افزار می توانید نتایج بازی های تیم تراکتورسازی را به صورت لحظه ای و زنده دنبال کنید.از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به جدول رده بندی لیگ برتر،برنامه بازی های تراکتور،گالری تصاویر تراکتور،اخبار تیم،اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم و تاریخچه تیم اشاره کرد.همچنین تمامی علاقه مندان به فوتبال می توانند از این نرم افزار برای اطلاع از نتایج سایر تیم ها استفاده کنند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجه فرمائید.

admin بازدید : 303 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه کتاب های رمان برای موبایل
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از کتاب های رمان را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 8 رمان زیبا می باشد که بر روي گوشي های تلفن همراه که از سیستم عامل های Java و Android پشتیبانی میکنند، قابل اجرا ميباشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 364 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شارژ اتوماتیک سیم کارت AutoCharge Android

|نرم افزار خرید شارژ اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و تالیا ، نسخه اندروید|
|سازنده و منتشر کننده : استارت دانلود|

نرم افزار شارژ اتوماتیک ( AutoCharge ) ، یکی از نرم افزارهایی مفید برای خرید شارژ تلفن همراه می باشد. شما با این نرم افزار که بر روی تلفن همراه خود نصب می کنید قادر خواهید بود در 24 ساعت شبانه روز و در هر مکانی که هستید شارژ مورد نیازتان را خریداری کنید.محیط ساده و در عین حال زیبای این نرم افزار و سبک بودن آن ، راحتی بسیاری برای خرید شارژ به شما هدیه می دهد.امنیت خریدهای اینترنتی مهم ترین مساله ایست که کاربران به آن توجه می کنند. این نرم افزار توسط میهن دانلود ساخته شده است و امنیت آن توسط نماد اعتماد الکترونیکی ( کسب شده از وزارت صنعت و معدن و تجارت ) تضمین می گردد
ویژگی های این نرم افزار و دانلود آن در ادامه مطلب...
admin بازدید : 310 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود تقویم سال 1392 برای موبایل
در این پست وب سایت میهن دانلود تقویم اذان گو باد صبا مخصوص گوشی های تلفن همراه را برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این تقویم کاری از موسسه موج همراه نور می باشد که در دو نسخه جاوا و اندروید منتشر شده است. از قابلیت های این برنامه میتوان به مواردی همچون ارائه سه تقويم شمسي، قمري و ميلادي (بدون محدوديت زماني)، نمايش وقايع ملي و مذهبي تاريخ انتخابي در تقويم، ارائه اوقات شرعي 320 شهر، قابليت پخش اذان بصورت خودكار، تبديل تاريخ هر تقويم (شمسي ، قمري و ميلادي ) به ديگري و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 324 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ماهنامه الکترونیکی ایران ایبوک 92 برای موبایل نسخه تیر ماه

در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه تیر ماه، ماهنامه الکترونیکی ایران ایبوک 92 را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار از شهریور 1390 شروع به انتشار کرده است و تا تیر ماه 1392 به فعالیت خود ادامه داده است و در سه نسخه جاوا، اندروید و آیفون (تبلت ها، کتابخوان ها و... ) منتشر می شود.
جهت دانلود و مشاهده موضوعات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

مطالب تیر 1392 :

-    مقدمه

مذهبی :
-    مطالب مذهبی
-    احادیث
-    در محضر بزرگان
-    قرآن و نماز
-    پرسش و پاسخ
-    ادعیه و زیارت

مهدویت :
-    مطالب مهدوی
-    پرسش و پاسخ
-    ادعیه
-    اشعار مهدوی
-    پیامک مهدوی
-    دلنوشته
-    سایت های مهدوی

ماه مبارک رمضان :
-    ادعیه
-    اشعار
-    پیامک

پیامک :
-    مذهبی
-     عاشقانه
-    فلسفی
-    دیگر
-    پیامک های ارسالی

-    مطالب جالب و علمی

-    مطالب طنز


فناوری :
-    ترفند
-    تلفن همراه
-    معرفی نرم افزار
-    اخبار فناوری اطلاعات
-    مطلب ماه
-    معرفی سایت
-    معرفی کتاب الکترونیک

شهدا :
-    زندگی نامه
-    خاطرات
-    وصیت نامه
-    اشعار

ادبیات :
-    داستانک
-    اشعار
-    سخنان بزرگان

زندگینامه :
-    علما
-    بزرگان
-    هنرمندان
-    ورزشکاران

راهنمای عمومی نصب، رفع ارور اکسترکت و ارسال درخواست
اینجا کلیک کنید
admin بازدید : 272 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب الكترونیك موبایل همراه من نسخه تیر ماه ۹۲

| دانلود کتاب الکترونیکی موبایل همراه من نسخه تیر ماه ۹۲ |

| نسخه جاوا و آیفون |

هم اکنون جدیدترین نسخه کتاب الكترونیك موبایل همراه من، نسخه تیر ماه ۹۲ را برای شما کاربران گرامی آماده كرده ایم. این مجله  یک مجوعه كامل برای موبایل شما بوده این کتاب که بصورت ماههانه برای شما اماده میشود و هرماه میتونید از میهن دانلود این کتاب جالب و پرمحتوا را دریافت نمایید. آنچه در سرفصل موضوعات در ادامه مطلب خواهید دید تنهاچندی ازفقط تیتر موضوعاتی هست که این ماه درکتاب درج شده است.
جهت دانلود و مشاهده سرفصل به ادامه مطلب مراجعه نمائید...

admin بازدید : 329 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار کاملا کاربردی جهت دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مانند امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن … لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3 – آندروید

 

admin بازدید : 247 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

HD Widgets نسل بعدی از ابزارک های مفید است. ویدجت های مفید و سرگرم کننده ای که با بهترین کیفیت ممکن (HD) طراحی شده اند تا دسترسی شما به ابزارهای مفیدی مثل ساعت، تاریخ، آب و هوا، مکان نما، لانچ برنامه ها و … را بسیار ساده تر نمایند. همه چیز نرم افزار به صورت WYSIWYG طراحی  شده است، یعنی تنها چیز مورد نیاز برای مدیریت ابزارک ها، انگشتان دستتان می باشند! در ادامه مطلب می توانید این ابزارک های با کیفیت را  برای آندروید دانلود کنید.

 

HD Widgets مجموعه ویدجت های مفید برای آندروید با HD Widgets v3.0.12

 

 

admin بازدید : 269 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Droid Scan Pro ابزاری است مفید برای اسکن کردن برگه‌ها و تبدیل آن به فرمت‌هایی مانند PDF برای استفاده‌های بعدی. چگونگی کار این برنامه به‌این صورت می باشد که شما از پرونده‌ی مورد نظرتان با دوربین عکس می‌گیرید و نرم‌افزار عکس را به‌ طوری تغییر خواهد داد تا همانند یک پرونده‌ی اسکن شده به‌نظر برسد، سپس فایل مورد نظر توسط خود نرم‌افزار به یکی از فرمت‌های مورد نظر شما مثل JPG یا PDF تبدیل خواهد شد و می‌توانید آن را با هرکس خواستید به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

droid scan pro android تبدیل موبایل به یک اسکنر همراه با Droid Scan Pro 5.7.5 – آندروید

 

admin بازدید : 686 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴٫۰٫۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

WindowsAndroid اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3

 

 


admin بازدید : 299 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که باعث می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌گونه‌ای بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0   اندروید





admin بازدید : 295 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار کاملا کاربردی جهت دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مانند امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن … لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3 – آندروید

 




admin بازدید : 216 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

HD Widgets نسل بعدی از ابزارک های مفید است. ویدجت های مفید و سرگرم کننده ای که با بهترین کیفیت ممکن (HD) طراحی شده اند تا دسترسی شما به ابزارهای مفیدی مثل ساعت، تاریخ، آب و هوا، مکان نما، لانچ برنامه ها و … را بسیار ساده تر نمایند. همه چیز نرم افزار به صورت WYSIWYG طراحی  شده است، یعنی تنها چیز مورد نیاز برای مدیریت ابزارک ها، انگشتان دستتان می باشند! در ادامه مطلب می توانید این ابزارک های با کیفیت را  برای آندروید دانلود کنید.

 

HD Widgets مجموعه ویدجت های مفید برای آندروید با HD Widgets v3.0.12

 





admin بازدید : 269 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه کاربردی Gmail می توانید به آسانی اکانت های جیمیل خود را بدون نیاز به هرگونه برنامه جانبی چک و مدیریت نمایید. این App برای بصری تر شدن، مفیدتر و همچنین سریعتر شدن مدیریت اکانت های جیمیل ساخته شده است. از دیگر قابلیت های آن می توان به مشاهده و ذخیره فایل پیوست، دسترسی به چند اکانت و ایجاد برچسب های اطلاع دهنده اشاره کرد که برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است.

 

Gmail v4.3 ANDROiD مدیریت اکانت های جیمیل با Gmail v4.3 – آندروید

 




admin بازدید : 215 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Droid Scan Pro ابزاری است مفید برای اسکن کردن برگه‌ها و تبدیل آن به فرمت‌هایی مانند PDF برای استفاده‌های بعدی. چگونگی کار این برنامه به‌این صورت می باشد که شما از پرونده‌ی مورد نظرتان با دوربین عکس می‌گیرید و نرم‌افزار عکس را به‌ طوری تغییر خواهد داد تا همانند یک پرونده‌ی اسکن شده به‌نظر برسد، سپس فایل مورد نظر توسط خود نرم‌افزار به یکی از فرمت‌های مورد نظر شما مثل JPG یا PDF تبدیل خواهد شد و می‌توانید آن را با هرکس خواستید به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

droid scan pro android تبدیل موبایل به یک اسکنر همراه با Droid Scan Pro 5.7.5 – آندروید

 



admin بازدید : 257 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که سبب می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌ طوری بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0 – آندروید

 





admin بازدید : 216 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Handy Photo طراحی شده است برای کسانی که دوست دارند عکس‌ها را در جهت بهبود تغییر دهند. این ابزار امکانات متنوعی برای ایجاد تغییر در عکس‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نرم‌افزار امکانات خاصی دارد، مثلاً امکان Magic Crop که به‌شما اجازه می‌دهد به‌بهترین شکل تصاویر را به‌شکلی که می‌خواهید برش دهید. از امکانات دیگر این برنامه ابزار Move Me است که به چند اشاره به‌شما اجازه می‌دهد یک شی را در عکس جابجا کنید. همچنین این نرم‌افزار ابزارهای زیادی برای تغییر رنگ‌بندی عکس، زنده‌تر کردن رنگ‌ها، اعمال فیلترهای گوناگون بر روی عکس و… در اختیار شما قرار می‌دهد. درضمن برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

handy photo android ویرایش تصاویر با Handy Photo 1.1   اندروید

 



admin بازدید : 235 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار بسیار کاربردی برای دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌تواند برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مثل امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن… لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3   اندروید

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 177 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 



برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,408
  • بازدید ماه : 4,189
  • بازدید سال : 40,727
  • بازدید کلی : 926,722