loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 278 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)


سلام با فرارسیدن فصل امتحانات ترم ما برای درس دفاعی سوم راهنمایی امتحانات نهایی سال های گذشته رو آماده کردیم. در صورتی که از این فایل ها که هم تصویر و هم در قالب فرمت پی دی اف هستند می تونید بهترین نمره رو برای خودتون رقم بزنید.

این امتحانات بیش از 50 صفحه است که با مطالعه آن می تونید با مهمترین بخش های کتاب آشنا باشید تا بتونید قسمت های مهم کتاب رو بخونید و از خوندن قسمت ها ساده و بیهوده صرف نظر کنید.


برای دانلود فایل ها می تونید به ادامه مطلب مراجعه کنید.






admin بازدید : 179 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)





با سلام به همه کاربران سایت پی سی برنامه نویس در این پست برای اون کسایی که سوم راهنمایی هستند امتحانات نهایی حرفه و فن سوم راهنمایی رو گذاشتم تا با استفاده از اون بتونن در امتحانات بهتر ظاهر بشن.

در این پست من حدود 52 صفحه از امتحانات نهایی حرفه سوم رو جمع آوری کردم و گذاشتم که میشه گفت با مطالعه این سوالات می تونید نمره بیست رو دریافت کنید!!

admin بازدید : 684 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)



در این پست کتاب آموزش جامع جاوا اسکریپت را به زبان فارسی برای کاربران عزیز آماده نموده ایم .

 

جاوااسکریپت زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است. این زبان، یک زبان شی‌گرا است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده‌است. علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch ,”while” و… در این زبان هم یافت می‌گردند. این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد. به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود.

 

admin بازدید : 358 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود کتاب بسران آفتاب برای موبایل نسخه اردیبهشت ماه
در این پست وب سایت استارت دانلود نسخه اردیبهشت ماه کتاب پسران آفتاب را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل جاوا را داشته باشند نظیر نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... قابل اجرا ميباشد. همچنین این کتاب دارای مطالب و موضوعات بسیار جالبی است و در هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر میگردد که در ادامه مطلب می توانید موضوعات نسخه اردیبهشت ماه کتاب پسران افتاب را مشاهده نمایید.
جهت دانلود و مشاهده موضوعات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

admin بازدید : 309 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود کتاب بسیار جالب همراه من برای موبایل نسخه شهریور ماه
در این پست وب سایت استارت دانلود نسخه شهریور ماه کتاب همراه من را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. در هر ماه نسخه ی جدیدی از کتاب بزرگ همراه من منتشر می شود که دارای مطالب و موضوعات بسیار جالبی می باشد. همچنین این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه و نیز تبلت ها و كتابخوان هاي الكترونيكي كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل Java, Android, ePub, iPhone را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

admin بازدید : 533 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود ماهنامه الکترونیکی ایران ایبوک برای موبایل نسخه دی ماه
در این پست وب سایت استارت دانلود نسخه دی ماه، ماهنامه الکترونیکی ایران ایبوک را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار از شهریور 1390 شروع به انتشار کرده است و تا دی ماه 1391 به فعالیت خود ادامه داده است و در سه نسخه جاوا، اندروید و آیفون (تبلت ها، کتابخوان ها و... ) منتشر می شود.

جهت دانلود و مشاهده موضوعات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



admin بازدید : 288 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود تقویم سال 1392 برای موبایل
در این پست وب سایت استارت دانلود تقویم اذان گو باد صبا مخصوص گوشی های تلفن همراه را برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این تقویم کاری از موسسه موج همراه نور می باشد که در دو نسخه جاوا و اندروید منتشر شده است. از قابلیت های این برنامه میتوان به مواردی همچون ارائه سه تقويم شمسي، قمري و ميلادي (بدون محدوديت زماني)، نمايش وقايع ملي و مذهبي تاريخ انتخابي در تقويم، ارائه اوقات شرعي 320 شهر، قابليت پخش اذان بصورت خودكار، تبديل تاريخ هر تقويم (شمسي ، قمري و ميلادي ) به ديگري و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...




admin بازدید : 369 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


مجله الکترونیکی گیمر طلایی یا گلدن گیمر در رابطه با دنیای بازی ها و بازیخورها می باشد که به صورت ماهانه در قالب فایل PDF منتشر می شود. این مجله بیش از یک سال در حال انتشار است در هر شماره به بحث و نقد بازی ها ، معرفی بازی های جدید، بررسی بازی ها ، بررسی شخصیت های بازی ها،معرفی سخت افزارهای مربوط به بازی ها و… خواهد پرداخت.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.




admin بازدید : 933 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)
آموزش asp.net
















توضیحات :  ASP.NET  یکی از مهمترین و قوی ترین تکنولوژی های تولید صفحات داینامیک وب سمت سرویس دهنده ( Web Server ) است . ASP.NET ترکیبی از ASP  ( زبان برنامه نویسی کلاسیک تحت وب مایکروسافت ) با تکنولوژی NET.  ( چارچوب جدید معرفی شده توسط مایکروسافت برای تولید نسل جدیدی از نرم افزارها ) می باشد .منظور از سمت سرویس دهنده این است که تمامی کدهای نوشته شده برنامه نویس بر روی کامپیوتر سرور پردازش شده و نتایج آن به صورت HTML برای کاربری که در حال مرور صفحات
ایجاد شده است ارسال می شود ، زبان هایی مثل
ASP.NET ، PHP  که از مهمترین زبان های برنامه نویسی وب به شمار می روند بر روی سرور پردازش شده و نتایج این پردازش به صورت HTML برای کاربر بر روی مرورگر وب فرستاده می شود . بر خلاف این دو زبان زبان هایی مثل HTML یا حتی Java Script تنها بر روی وب سرور نگهداری می شوند و در صورت اجرا شدن این گونه صفحات توسط کاربر به سمت کامپیوتر و مرورگر او ( Client ) فرستاده می شود و تمامی پردازش ها و اجرای این گونه صفحات بر روی کامپیوتر کاربر صورت می گیرد . در این گونه صفحات بر خلاف ASP.NET و PHP برنامه نوشته شده توسط برنامه نویس برای کاربر قابل مشاهده بوده و می تواند با ذخیره کردن آن این کدها را تغییر دهند.نکته مهم اینجاست که : اغلب افراد ASP.NET را یک زبان برنامه نویسی تصور می کنند ، درحالی که چنین نیست و تعریفی که برای ASP.NET می توان بیان کرد این است که : ASP.NET پلتفرمی است برای اجرای کدهای داینامیک در سرویس دهنده وب ، نه یک زبان برنامه نویسی ! در این کتاب، شما به طور کامل با زبان برنامه نویسی asp.net آشنا خوهید شد.




برای دانلود کتاب به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 352 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



دانلود سوالات کنکور سراسری رشته علوم انسانی سال 91 + کلید + پاسخ تشریحی

 

 

 

امروز برای شما سوالات کنکور سراسری رشته علوم انسانی سال ۹۱ رو آماده دانلود کردم. کلید سوالات طبق قرار سایت منتشر شده است . پاسخ تشریحی تمام سوالات رشته انسانی ۹۱ اضافه شد. شما می توانید سوالات دفترچه عمومی و اختصاصی رشته انسانی ۹۱ را می توانید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


 

برای دانلود سوالات کنکور به ادامه مطلب بروید




admin بازدید : 231 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


دانلود سوالات کنکور سراسری رشته زبان های خارجه 91 + کلید سازمان سنجش

 

 

امروز برای شما عزیزان سوالات کنکور سراسری رشته زبانهای خارجی سال ۹۱ رو آماده دانلود کردم. کلید سوالات سازمان سنجش هم اضافه شد. شما می توانید سوالات دفترچه عمومی و اختصاصی رشته زبان های خارجه ۹۱ را می توانید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


دانلود سوالات در ادامه مطلب

admin بازدید : 1502 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (1)




دانلود رایگان نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 91


امروز برای شما کنکور های عزیز دانلود نرم افزار رایگان انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری سال ۹۱ رو آماده کردم. با این نرم افزار شما با وارد کردن رتبه کشوری خود، خواهید دید که در چه رشته ها و دانشگاه هایی قبول خواهید شد .

این نرم افزار با توجه به آمار و اطلاعات کنکوری های سال ۹۰ تهیه شده است که می تونه شما را از هر گونه انتخاب رشته توسط موسسات دیگر بی نیاز کند . شما هم اکنون می توانید نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۹۱ برای رشته های ریاضی، تجربی ، انسانی و … رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.




admin بازدید : 426 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود سوالات کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک 91 + پاسخ تشریحی + کلید

 

امروز برای شما سوالات کنکور سراسری ریاضی فیزیک سال ۹۱ رو آماده دانلود کردم. کلید سوالات سازمان سنجش هم اضافه شد.پاسخ تشریحی تمام دروس رشته ریاضی ۹۱ اضافه شد. شما می توانید سوالات دفترچه عمومی و اختصاصی رشته ریاضی ۹۱ را می توانید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود سوالات کنکور به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 

 

admin بازدید : 376 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

http://www.yasdl.com/wp-content/uploads/2012/06/Tajrobi-91.jpg

 

 

امروز برای شما سوالات کنکور سراسری رشته علوم تجربی سال ۹۱ رو آماده دانلود کردیم. کلید سوالات سازمان سنجش هم اضافه شد. پاسخ تشریحی تمام دروس رشته تجربی ۹۱ اضافه شد. شما می توانید سوالات دفترچه عمومی و اختصاصی رشته تجربی ۹۱ را می توانید از سایت استارت دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود سوالات کنکور به همراه جواب و کلید به ادامه مطلب بروید.

 

admin بازدید : 446 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (1)

 

 

آموزش کار با html را برای شما در این پست برای دانلود می گذاریم.این کتاب در یک فایل پی دی اف است که در حجم 600 کیلو بایت برای دانلود قرار داده ایم.

 

برای دانلود و مشاهده مشخصات فایل به ادامه مطلب بروید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 371
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,548
  • بازدید ماه : 4,329
  • بازدید سال : 40,867
  • بازدید کلی : 926,862