loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 826 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)




هر دو نسخه معمولی و مود شده به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

نکته : نصب نسخه مود شده نیاز به روت دارد 

پیشنهاد سایت: نصب نسخه کرک شده یا  مود شده گوگل پلی 

Google Play Store  نرم افزار و مارکت رسمی اندروید است که به کاربران اندرویدی این قابلیت را می دهد که به گنجینه ای از نرم افزارها و بازی های مختلف رایگان دنیا دسترسی داشته باشند که البته این مارکت برای کشورد ایران تحریم است! .  در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه معمولی و نسخه مود شده از این گوگل پلی می پردازیم .




admin بازدید : 190 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)





امتیاز در گوگل پلی : 4.3 از 5

همان طور که می دانید در گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض نرم افزار موقعیت یابی Google Maps یا همان نقشه های گوگل وجود دارد. این نرم افزار قادر است به صورت آنلاین و آفلاین با استفاده از سخت افزار Gps گوشی اندرویدی شما ، موقعیت فعلی و امکانات جالب دیگری را در اختیارتان قرار دهد. در نسخه های جدید این نرم افزار امکانات جالب و قابل توحهی  از طرف شرکت گوگل گنجانده شده است .







admin بازدید : 169 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)


Google Drive 1.3.144.25



Google Drive یکی از بهترین و برترین سرویس های کمپانی گوگل است که مدتی است شاهد ساخت کلاینت مخصوص اندرویدی این سرویس بی نظیر نیز هستیم . توسط این سرویس یک فضای ابری کاملا اختصاصی برای نگه داری و آپلود و دانلود انواع فایل های مورد نظرتان دقیقا همانند سرویس Dropbox به شما تعلق می گیرد که توسط کلاینت اندرویدی این نرم افزار که در این پست از سایت Apktops به معرفی آخرین نسخه از آن می پردازیم می توانید به راحتی فایل های خود را بر روی فضای شخصی تان مدیریت کنید .





admin بازدید : 198 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


SiSoftware Sandra یك دستیار خوب و حرفه ای است كه در امر آنالیز، عیب یابی و گزارش گیری از وضعیت سخت افزار كامپیوتر به شما كمك می كند. این برنامه اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستمتان در اختیارتان می گذارد. به گونه ای که می توان ادعا كرد، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ كاتالوگی موجود نمی باشد! شما به كمك این نرم افزار می توانید سیستم خودتان را آنالیز كنید. به عنوان مثال كارایی CPU خودتان رو بسنجید و کارایی آن را با دیگر CPU های موجود در بازار مقایسه کنید. اگر به تازگی كامپیوتر خریده اید و با قطعات سخت افزاری سیستم خود آشنا نیستید و یا می خواهید مطمئن شوید آیا همان قطعاتی که در فاکتور درج شده، را تحویل گرفته اید و از طرفی هم به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید كه درب كیس را باز كنید، این برنامه کمک شایانی به شما می کند و شما خواهید توانست از تمامی جزییات مربوط به سیستم خودتان مطلع شوید! SiSoftware Sandra XII همچنین امكان تست كردن و بررسی سلامت اكثر قطعات سخت افزاری را می دهد و به راحتی می توانید با این ابزار، قطعات نیمه خراب و خراب را شناسایی كنید.


admin بازدید : 443 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


avast! Browser Cleanup نرم افزاری از شرکت مشهور اوست است که برای کاربران امکان حذف نوار ابزارها و افزونه های ناخواسته و غیر ضروری از روی مرورگرهای شما را، فراهم می کند. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و دارای یک رابط کاربری استاندارد است. این نرم افزار از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم  پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار به میزان بسیار کمی از CPU و RAM استفاده می کند و زمان پاسخ گویی اندکی داشته و به خوبی کار می کند. این نرم افزار پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد.


admin بازدید : 761 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)



در این پست نرم افزار ذخیره سازی و سازماندهی کدها و پروژه های برنامه نویسی (QSnipps v2.0.63) برای کاربران عزیز آماده نموده ایم .

 

نرم افزار کاربردی و مفیدی است که به شما در مدیریت سورس کد ها به منظور قابل دسترس کردن سریع تر آن ها، کمک خواهد کرد. QSnipps نرم افزاری برای ذخیره سازی و سازماندهی تمامی قطعه های برنامه نویسی مورد علاقه شما می باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا وقت با ارزش خود را برای جستجوی قطعات قابل استفاده مجدد از کد در پروژه های قبلی خود، اتلاف نکنید. این نرم افزار که بسیار ساده و سریع است امکان به اشتراک گذاری کد دیتابیس را در رایانه های مختلف به شما می دهد زیرا از Dropbox, Live Mesh و سایر سایت های به اشتراک گذاری پشتیبانی می کند.


admin بازدید : 185 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)



(93/3/3) تغییرات:

- نسخه جدید و آپدیت شده تا May 2014 بر روی سایت قرار گرفت!

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته ویندوز 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.


admin بازدید : 260 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)


(93/3/2) تغییرات:

- نسخه به روز شده Professional Plus به همراه تمامی آپدیت‌ها تا ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ بر روی سایت قرار گرفت!

- نسخه Select Edition به زودی!

Microsoft Office 2013 یکی از معروفترین و قوی‌ترین مجموعه نرم افزارهای کاربردی برای مدیریت کارهای اداری نظیر تایپ و غیره می‌باشد.
امکانات اجتماعی جدیدتر و نیز یکپارچگی با Skype نیز از ویژگی‌های جدید آخرین این نسخه از مایکروسافت آفیس است. که در خوش بینانه‌ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی‌ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس‌ها و نرم افزار روی کامپیوترهای شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان یادداشت‌برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه جدید آفیس ارائه می‌دهند. پشتیبانی از قلم‌های تبلتی فرصت‌هایی از قبیل نشانه‌گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

نسخه جدید آفیس مایکروسافت به طور خاص برای استفاده در تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها بهینه‌سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون‌های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. از آنجایی که Ribbon هنوز در نرم افزارهای آفیس باقی مانده است شما می‌تواند برای داشتن یک دید واضح‌تر تمام درهم‌ریختگی‌های برنامه را از بین ببرید. به جز این موارد، بیشتر تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه‌ای و نیز کاهش مصرف منابع بوده است. حالت خواندن اسناد در تبلت‌ها نیز بسیار بهینه شده است درست مثل خواندن کتاب و از طریق صفحات آسانسوری و می‌توان از طریق اسناد ویدئوها را تماشا کرد. همچنین می‌توان تصاویر گرفته شده از طریق دوربین تبلت را به اندازه ابعاد اسناد تغییر داد و نیز با استفاده از حرکات انگشت طرح‌بندی آن را هم می‌ توان تغییر داد. یک دکمه هوشمند هم در این نسخه تعبیه شده که با انگشت کنترل می‌شود و می‌تواند خیلی سریع نوع، سایز و رنگ قلم را تغییر دهد. Windows Phone، آفیس را از طریق SkyDrive پشتیبانی و کاملا به صورت یک دست تغییرات ثبت شده به روز خواهد کرد.
درمورد Skype نیز بایستی گفت که Microsoft Lync از این برنامه به منظور ارتباطات تصویری چند نفره پشتیبانی خواهد کرد. که بیشترین تاثیر را روی ملاقات‌های اداری خواهد گذاشت. ارائه دادن از طریق یک صفحه نمایش 80 اینچی می‌تواند یک گردهمایی تعاملی عظیم را برای هیئت مدیره و همکاران اداری فراهم کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Office Professional Plus 2013:
- کارآمدتر شدن آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی.
- سازگاری با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8.
- امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با Skype.
- بهینه‌سازی شدن برای استفاده در تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها به طور خاص.
- تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه‌ای و نیز کاهش مصرف منابع.
- پشتیبانی Microsoft Lync از Skype به منظور ارتباطات تصویری چند نفره.

admin بازدید : 320 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

DVDFab

DVDFab 9.0.4.7 Final نام نرم افزاری کاربردی جهت راست و تهیه پشتیبان از دیسک های دی وی دی می باشد. نسخه جدید این نرم افزار باز نویسی شده و تغییرات متفاوتی و در بر داشته است.شما به راحتی با استفاده از این نرم افزار قادر می باشید دی وی دی ها را تنها با یک کلیک کپی کنید. حتی به راحتی میتوانید قفل دی وی دیهارو شکسته و بدون دردسر انها را کپی نمائید. علاوه بر این به آسانی میتوانید از دی وی دی ها خود نسخه پشتیبان تهیه نموده و نگهداری نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان کپی DVD-9 بر روی DVD-5 با 100 درصد کیفیت می باشد. امکان ترکیب دو DVD-9 با یکدیگر ، امکان ادغام دو دی وی برای پائین امدم حجم، سریع ترین زمان کپی و رایت دی وی دی ، شکستن قفل دی وی دی ها ، امکان پشتیبان گیری از نسخه های ختلف دی وی دی ها با حجم های مختلف و .... از جمله قابلیت های این نرم افزار می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت ایجاد ویژگی های خاص خود را دیسک مجموعه

قابلیت ادغام دی وی دی فصل به دیسک های کمتر

قابلیت تبدیل دی وی دی به فایل های MP4 سونی PSP MPEG-4/H.264

قابلیت بازیابی از خواندن دی وی دی (VOB)

قابلیت ایجاد لایه دوگانه کامل کپی دی وی دی با استفاده از لایه اصلی و موقعیت شکست از فرمت های صوتی MP3، WMA، AAC، AC3

قابلیت ترکیب دو DVD-9 به یک DVD-9

  پشتیبانی از DVD + R / RW، DVD-R/RW، DVD + R DL، DVD-R DL

قابلیت پشتیبان گیری از دیسک های خراشیده یا کثیف

رابط کاربری آسان و کاربرپسند

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

و ...

 

admin بازدید : 418 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

Focus Photoeditor

Focus Photoeditor 6.5.5.0 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و رتوش حرفه ای تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی عکس های خود را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی انها اعمال کنید ، شما میتوانید از تصاویر خود آلبوم های زیبا ساخته و انهارا به خوشترین لحظات تبدیل نمائید. علاوه بر این قابلیت ها شما میتوایند بر روی تصاویر دیجیتالی نیز کار کنید و انها را نیز ویرایش نمائید یا حتی دیگر تصاویر خود را به دیجیتالی تبدیل نمائید. محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای می باشد که افراد حرفه ای یا مبدتی به آسانی میتوانند با ان اشنا شده و کار های خود را شروع نمایند. از جمله قابلیت های این نرم افزار رتوش تصاویر ، امکان افزودن افکت به تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر دیجیتالی ، امکان طراحی کاور و لوگو ، برش خودکار تصاویر و ... می باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار :

سرعت بالا و آسانی در ویرایش تصاویر

عدم اشغال بی جالی فضای رم

پشتیبانی بیش از 100 فرت مختلف دوربین های دیجیتال

قابلیت پردازش دسته ای تصاویر

رابط کاربری بهبود یافته

قابلت برش خودکار تصاویر

امکان نقاشی و طراحی در محیط نرم افزار

قابلیت ساخت آلبوم تصاویر

پشتیبانی از حالت Layer در هنگام ویرایش تصاویر

بهبود سرعت عملیات ویرایش و نمایش چندین تصویر

و ...

 

admin بازدید : 330 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

IDM UltraEdit

IDM UltraEdit 19.10.1012 نام نرم افزاری حرفه ای جهت ویرایش و ایجاد فایل های متنی و فایل های کد می باشد. در دنیای بزرگ نرم افزار ها نرم افزاری های ویرایش متون مختلفی وجود هستن و هر روز به تعداد انها افزوده می شود ، ولی نرم افزاری های کاملی که تمامی نیاز های یک کاربر رو رفع کند به تعداد انگشت شمار میتوان از انها یافت. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزار حرفه ای IDM UltraEdit را آماده کرده ایم . این نرم افزار یکی دیگر از نرم افزار های قدرتمند شرکت بزرگ نرم افزاری IDM Computer می باشد که نیاز های یک کاربر رو به طور کامل رفع می نماید. از این نرم افزار علاوه بر ویرایش متون میتوان در ویرایش و برنامه نویسی و کد نویسی نیز استفاده کرد ! این نرم افزار را میتوان جایزگین مناسبی برای سایر نرم افزاری های ویرایشگر از جمله نرم افزار Notepad دانست! چرا که تمام امکانات ان نرم افزار ها را علاوه بر سایر قابلیت های خود از جمله جستجو ، ویرایشگر ، جایگزینی، بررسی تطبیق پذیری متن و کلمات و ... را در خود دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید چندین فایل متنی مختلف را با هم ویرایش نمائید. پشتیبانی از پشتیبانی از یونیکد ، قابلیت استفاده در سیستم عامل های 64 بیتی ، چند زبانه بودن ، پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی C / C + +، VB، HTML، Java، و پرل و ... تنها چندی از ویژگی ها و قابلیت های این نرم افزار می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت پشتیبانی از فضای کاری پروژه

قابلیت پشتیبانی از یونیکد

دارا بودن ویرایشگر هگزادسیمال

دارا بودن نوار ابزار HTML پیش برای توابع محبوب HTML

امکان پشتیبان گیری لحظه ای از متن های ایجاد شده و در حال ویرایش

قابلیت پشتیبانی از SFTP وSSH2

پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی C / C + +، VB، HTML، Java، و پرل و ...

پشتیبانی از زبان های انگلیسی آمریکایی، انگلیسی بریتانیایی، هلندی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، مجارستانی، ایتالیایی، اسپانیایی و سوئدی

پشتیبانی از فایل ها با حجم بیش از 4 گیگابایت

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 8

و ...

 

admin بازدید : 868 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

ACDSee pro

ACDSee Pro 6.3 Build 221 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و نمایش و ویرایش تصاویر می باشد. کمتر کسی دیگر می باشد که نام نرم افزار حرفه ای ACDSee Pro را نشنیده باشد. نرم افزاری حرفه ای و پر کاربرد بالخصوص برای عکاسان و اتلیه های می باشد که تمام امکانات مورد نظر و مورد نیاز گرافیست ها و عکاسان را در خود دارا می باشد. پردازش حرفه ای و قدرتمند تصاویر باعث شده است تا کمتر کسی از ان چشم پوشی نماید. شما به اسانی با استفاده از این نرم افزار میتوانید تصاویر خود را دسته بندی نموده ، انها را ویرایش کنید ، فرمت های آنها را به سایر فرمت های تصویری تبدیل نمائید ، رنگ تصاویر را انالیز کرده و انها را مدیریت نمایئد ، از تصاویر خود البوم های حرفه ای تهیه نمائید، بصورت پیشرفته به جستجوی تصاویر خود بپردازید و بیش از چندین ویزگی دیگر را میتوانید با استفاده از این نرم افزار تجربه نمائید. از دیگر قابلیت های ای نرم افزار میتوان به امکان پشتیبان ان از فرمت RAW و پردازش حرفه ای ان و تبدیل ان به سایر فرمت ها اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.


admin بازدید : 269 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)
NETGATE Spy Emergency

NETGATE Spy Emergency 12.0.405.0 نام نرم افزاری امینیتی ترکیبی می باشد که کار چندین برنامه امنیتی را در خود جمع کرده است. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی امنیتی خود برای مقابله با حملات و تهدیدات اینترنتی ، تروجان ها و ویروس ها شناسائی برنامه های ضد جاسوسی و .. می باشد. بعد از نصب ، نرم افزار شروع به جستجو در حافظه سیستم و ریجستری شما می کند و برنامه هاهی مخرب و فایل های آلوده را شناسائی و انها را پاکسازی میکند. این نرم افزار قابلیت شناسائی 985،000 تهدید را در پایگاه داده خود دارا می باشد و میتواند به آسانی به مقابله با انها بپردازد. یکی از ویزگی های منحصر به فرد در استفاده از این نرم افزار عدم کاهش و کارائی ویندوز می باشد که به هیچ عنوان سرعت سیستم شما پائین نمی اید. همچنین این نرم افزار از مروگر های اینترنتی از جمله Internet Explorer ، Firefox و Opera بطور کامل پشتیبانی می نماید. شما میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس و مرورگر اپرا/p>

اسکن خودکار حافظه سیستم

اسکن خودکار رجیستری

تشخیص نرم افزارهای مخرب Polymorhic

رابط گرافیکی ساده ، آسان و کاربر پسند

شناسایی malware های کشف شده

دارا بودن ماژول ضد اسپم داخلی

قابلیت جلوگیری از نمایش تبلیغات در صفحات وب

امکان به روز رسانی خودکار پایگاه داده

قابلیت بلاک کردن نرم افزارهای مخرب

پوسته های مختلف/p>

ردیابی کوکی های در حال فعالیت

و ...


admin بازدید : 317 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

Photoshop CC نام جدیدترین نسخه برنامه دوست داشتنی شرکت مشهور Adobe، یعنی فتوشاپ است که این فیلم های آموزشی تک تک قابلیت های جدید این نسخه را برای شما به تصویر خواهند کشید. فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا تغییر و تحول عکس‌ها و نگاره‌ها به کار می‌رود. از فتوشاپ در سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش استفاده می شود. همچنین نگارش‌های مختلف این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مثل کراس‌اوور) قابل استفاده‌ می باشد. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ سیزدهم آن است که با نام ادوبی فتوشاپ سی‌ اس۶ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite می باشد و به معنای برنامهٔ خلاق است.) در نسخه‌های قبلی، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه بودند. پس از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، بیشتر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.

 

Photoshop CC One on One Fundamentals آموزش قابلیت های فتوشاپ سی سی Photoshop CC One on One Fundamentals


admin بازدید : 218 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

cFosSpeed نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و منتشر شده اند که بی تردید cFosSpeed یکی از بهترین آن ها است. این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز موجب می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در میان کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند. این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مثل دیال آپ، ADSL، مودم DSL، جی پی آر اس و … متغیر می باشد، اما در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما به دست می آورد. پشتیبانی از اتصالات جدید و گوناگون نظیر DSL, cable, ISDN, UMTS و … از ویژگی مهم این نرم افزار است . قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک مصرفی ، محدود سازی پهنای باند ، داشتن فایروال ، شخیص خودکار روتر ، بهینه سازی اتصالات Dial-Up ، پشتیبانی از مودم های سیار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار مفید و کاربردی هستند

 

cFosSpeed بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با cFosSpeed 9.05 Build 2067



admin بازدید : 443 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.3

 

admin بازدید : 265 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

FontCreator به شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار افزوده شده است.

 

FontCreator Pro طراحی و ویرایش فونت ها توسط FontCreator Professional 7.0.1.458

 



 

 

admin بازدید : 380 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

AX64 Time Machine – این برنامه ابزاری مفید برای گرفتن بک آپ از وضعیت فعلی و سالم ویندوز شما می باشد که به راحتی پس از خراب شدن به دلایل مختلف مثل ویروسی شدن ، خرابی دیسک ، پاک کردن تصادفی و … می توانید به راحتی ویندوز خود را ریکاوری نمایید . علاوه بر فایل ها و تنظیمات ویندوز ، می توانید از فایل های خود نیز بک آپ تهیه کنید . خود ویندوز بخشی به نام Restore System را دارد که این برنامه را می توان نسخه ی کامل تر و سریعتر این بخش از ویندوز دانست . از سایر قابلیت های این برنامه می توان به پشتیبان گیری به صورت خودکار یا دستی ، سرعت بالا در بک آپ گیری ، پشتیبان گیری از درایو ویندوز و … اشاره کرد .

 

AX64 Time Machine گرفتن پشتیبان از وضعیت کامپیوتر با AX64 Time Machine 1.2.0.1117

 

 


 

admin بازدید : 219 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

Xara Designer Pro X9 با قراردادن امکانات گوناگون و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد نمایید. همچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید. این برنامه به شما در این زمینه هم کمک خواهد کرد و به آسانی و با یک کلیک شما می توانید با وارد کردن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید. طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر گوناگون گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد کنند و از آن ها در سایت خود استفاده نمایند. سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار است.

 

Xara Designer طراحی حرفه ای گرافیک با Xara Designer Pro X9 9.2.1.28737

admin بازدید : 260 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

uMark Professional نرم افزاری کارآمد جهت محافظت از عکس های شما و حفظ کپی رایت از طریق قراردادن متن یا عکس و لوگو مورد نظر کاربر برروی تصاویر می باشد. به وسیله این نرم افزار به راحتی میتوانید متن یا لوگو مورد نظر خود را به صورت همزمان برروی تعداد نامحدودی عکس قرار دهید. برای این کار امکانات فراوانی در نظر گرفته شده است. در مرحله اول امکان قراردادن متن یا لوگو وجود دارد که کاربر میتوانید هرکجا که در نظر دارد محل ثبت شدن واترمارک را تعیین کند. کاربر میتواند اندازه لوگو و یا متن را مشخص کند و برای تغییر فونت و سایز و رنگ متن نیز امکانات در نظر گرفته شده است. همچنین نرم افزار به طور اتوماتیک ۹ منطقه از عکس را نیز پیشنهاد میکند. امکان قراردادن اشکال و QR کد نیز وجود دارد. همچنین نرم افزار میتواند در کنار قراردادن واترمارک مورد نظر به قراردادن قاب و سایه برای عکس ها نیز اقدام کند و لازم به ذکر است قابلیت تغییر درصدی یا دقیق سایز عکس ها نیز به صورت همزمان وجود دارد. امکان استفاده از متادیتاها و exif عکس به عنوان واترمارک نیز وجود دارد. Watermark tiling یا قراردادن واترمارک به صورت کاشی گونه که کل عکس را در فواصل مشخص در بربگیرند نیز وجود دارد. به طور با دانلود این نرم افزار نیازهای شما برای قراردادن همزمان واترمارک روی تعداد زیادی عکس برطرف خواهد شد.

 

uMark قراردادن همزمان واترمارک روی عکس ها uMark Professional 4.0

 

 


admin بازدید : 292 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

StartIsBack نرم افزاری است مخصوص ویندوز ۸ که میتواند منوی محبوب استارت را به ویندوز ۸ برگرداند. شاید کسی قبل از استفاده از ویندوز ۸ به کارامد بودن منوی استارت موجود در سیستم عامل های مایکروسافت پی نبرده بود! ولی حالا کسانی که از ویندوز ۸ استفاده میکنند دوست دارند هنوز منوی استارت را برای دسترسی ساده تر به نرم افزارها و امکانات ویندوز در اختیار داشته باشند. البته بهتر است خودتان را با تکنولوژی های جدید سازگار کنید ولی اگر نبود منو استارت در ویندوز ۸ آزارتان میدهید میتوانید از نرم افزار StartIsBack استفاده کنید. این نرم افزار در وبسایت معتبر سافت پدیا معرفی شده است و مسلما کیفیت لازم را دارا می باشد.

 

StartIsBack بازگشت منوی استارت به ویندوز 8 با StartIsBack 1.2.1

 

 

 

 

admin بازدید : 255 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

WinMend Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

 

winmend data recovery بازیابی فایل های حذف شده WinMend Data Recovery 1.4.6.0

 

 

 




admin بازدید : 332 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

IsoBuster Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید اطلاعات سی دی های خش دار را در هارد خود کپی نمایید. شاید برای شما پیش آمده باشد که اطلاعات مهمی همانند : نرم افزار ، فیلم و عکس و … را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشید و لوح فشرده مورد نظر شما آسیب دیده باشد و اطلاعات شما به راحتی قابل بازگردانی نباشد. اما در این مواقع راه حل چیست ! نگران نباشید , زبرا IsoBuster راه حل شماست. شما به کمک این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده قادر خواهید بود از دست قفل های حجمی و کاراکتری نیز در امان باشید و به راحتی آنها را رایت نمایید. این نرم افزار علاوه بر سی دی از انواع دی وی دی ها نیز پشتیبانی می کند.

 

IsoBuster کپی دیسک های قفل دار با IsoBuster Pro 3.2.0.0 Final

 




admin بازدید : 199 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro برنامه ای همه کاره برای تبدیل انواع اسناد (Document) می باشد که فایل هایی از قبیل PDF ، ورد، اکسل، پاورپوینت، Html ، متن و همچنین فایل های عکس در این برنامه ساپورت می شوند . برای تبدیل این اسناد شما نیازی به نرم افزارهای دیگر همچون Adobe Acrobat ندارید . از سایر ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی کار و پشتیبانی از فرمت های متنوع اشاره کرد . در ادامه می توانید فرمت های خروجی و ورودی را مشاهده نمایید .

 

Abex Document Converter Pro تبدیل انواع اسناد با Abex Document Converter Pro 3.4.0

 

فرمت های ورودی:

PDF

MS-Word 97-2003 2007 2010 2013 ( DOC, DOCX, DOCM)s

MS-Excel 97-2003 2007 2010 2013 (XLS, XLSX, XLSM)s

MS-PowerPoint 97-2003 2007 2010 2013 (PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM)s

RTF

TXT

HTML, HTM

Image (JPEG, JPG, BMP, PNG, TIFF, TIF, GIF, EMF, WMF, PSD, PCX, JP2, J2K)s

فرمت های خروجی :

PDF

MS-Word 97-2003 2007 2010 2013 ( DOC, DOCX, DOCM)s

MS-Excel 97-2003 2007 2010 2013 (XLS, XLSX, XLSM)s

MS-PowerPoint 97-2003 2007 2010 2013 (PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM)s

RTF

TXT

HTM

SWF

Image (JPEG, JPG, BMP, PNG, TIF, GIF, EMF, WMF, PSD, PCX, DCX, JP2, J2K, ICO)s




admin بازدید : 326 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌استور معرفی نموده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این اپراتور کاربردی باشد جهت انجام اموری همچون چک کردن میزان استفاده، پرداخت، فعال و غیرفعال‌سازی سرویس، تغییر تعرفه، پرداخت قبوض و… مفید است. برای استفاده از این سرویس ایرانسل نیاز به پسورد e-Care دارید که از طریق سایت ایرانسل قابل بدست آوردن است. این اپلیکیشن برای شارژ سیمکارت کاربران آیپد نیز بسیار کاربردی است.

 

myirancell اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1   آیفون و آیپد




admin بازدید : 183 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ImTOO iTransfer Platinum نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت ، انتقال اطلاعات ، ساخت رینگتون و مدیریت مخاطبین و ایجاد فایل پشتیبان در گوشی آیفون و دستگاه های iPad و iPod و iTunes می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند انواع فایل های مالتی مدیا را به فرمت قابل استفاده در دستگاه های ذکر شده تبدیل نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزار کاملی جهت ترانسفر و انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد به طوری که علاوه بر فایل های مالتی مدیا که توسط این نرم افزار به صورت اختصاصی با فرمت ویژه به گوشی های آیفون دستگاه های نامبرده منتقل خواهد شد ، نرم افزار توانایی رد و بدل اطلاعات و به نوعی ایجاد فایل بک آپ و پشتیبانی برای دیگر فایل ها نظیر اسناد و فایل های pdf را جهت ذخیره در هارد دیسک کامپیوتر یا برعکس جهت ارسال به گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده را نیز دارا می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و نرم افزار با ارائه امکانات لازم این امر را میسر میکند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار که بسیار مهم است ، ایجاد نسخه پشتیبان از پیام ها و مخاطبین درون گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد. نرم افزار میتواند از این اطلاعات نسخه پشتیبان (backup) تهیه کند و در مواقع لازم این نسخه پشتیبان را به صورت قابل استفاده به داخل گوشی ریستور و بازگردانی نماید.

قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

ImTOO iTransfer Platinum مدیریت کامل محصولات اپل ImTOO iTransfer Platinum 5.4.12

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO iTransfer Platinum:

- تبدیل فایل های ویدیوی و صوتی به فرمت قابل پخش در گوشی آیفون

- انتقال موزیک ، فیلم ، فایل pdf و… به گوشی آیفون

- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات درون گوشی آیفون

- تهیه نسخه پشتیبان قابل بازگردانی از sms ها و مخاطبین contacts

- ریپ لوح های فشرده صوتی و تصویری جهت تبدیل به فرمت قابل پخش در آیفون

- دانلود ویدیوهای آنلاین و تبدیل انها به ویدیوهای قابل پخش در آیفون

- سازگاری با نسخه های مختلف سیستم عامل iOS تا نسخه ۶

- ساخت رینگتون با امکانات برش قطعات موزیک به یکدیگر برای آیفون

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 



admin بازدید : 295 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار کاملا کاربردی جهت دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مانند امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن … لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3 – آندروید

 




admin بازدید : 290 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

اگر خیلی از سرورهای تورنت فایل دانلود می‌کنید، شاید بدتان نیاید بتوانید فایل‌های کوچک و یا حجیم تورنت را روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نیز دانلود کنید. این نرم‌افزار با محیطی ساده، به‌شما اجازه می‌دهد از سرور تورنت، فایل مورد نظر خود را مستقیماً‌ بر روی موبایل یا تبلتتان دانلود کنید. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان جستجوی تورنت، باز کردن فایل‌های تورنت داخل مرورگر، پشتیبانی از قابلیت Magnet Links،‌ امکان دانلود بخشی از فایل‌های تورنت و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

atorrent pro android دانلود از تورنت با aTorrent Pro   Torrent App 2.0.3.5   اندروید



admin بازدید : 352 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Video Converter Ultimate نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

 

Aiseesoft Video Converter Ultimate مبدل سریع و قدرتمند Aiseesoft Video Converter Ultimate 6.3.60


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 251 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از پروژه های آماده ی افترافکت می توانید در کمترین زمان ویدئوهای موردنظر خود را آماده کنید . موضوع این ویدئوها می توانند بسیار گسترده باشند از معرفی یک شرکت یا سایت گرفته تا انتخاب به عنوان تیتراژ انواع برنامه ها و فیلم ها . برای شما علاقه مندان به افترافکت ، پروژه ای آماده با نام Adventure Titles را آماده کرده ایم که بسیار حرفه ای و با کیفیت می باشد . در ادامه می توانید نسخه ی پیشنمایش این پروژه را مشاهده نمایید .

 

Adventure Titles دانلود پروژه ی آماده افترافکت با عنوان Adventure Titles


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,504
  • بازدید ماه : 4,285
  • بازدید سال : 40,823
  • بازدید کلی : 926,818