loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 456 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)




AFWall+ (Donate)  یک نرم افزار فوق العاده است ! اگر شما هم در روز ساعت های زیادی را از اینترنت های ایرانسل و همراه اول استفاده می کنید و با این مشکل  که اگر حتی از یک یا دو مسنجر یا چند سایت اینترنتی سبک استفاده می کنید اما درصد بالایی از حجم شارژ شما از دست می رود دست و پنجه نرم می کنید و از این موضوع ناراحت هستید و یا اگر طرح های تشویقی حجمی Gprs ایرانسل را فعال کرده کرده اید اما با استفاده کم شما حجم های این طرح ها خیلی زود به اتمام می رسد پیشنهاد می کنیم از نرم افزار مورد علاقه مدیریت که آن را به شما پیشنهاد می دهد استفاده کنید



admin بازدید : 260 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

admin بازدید : 259 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

 Quick Heal Total Security 2013 ، از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی شما محافظت کرده و امنیتی کامل در برابر انواع خطرات و تهدیدات اینترنتی یا آلودگی‌های مبتنی بر شبکه ارائه می‌دهد. پس از نصب ، توتال سکیوریتی به عنوان سپر در برابر ویروس‌ها ، کرمها ، تروجان‌ها ، جاسوس‌افزارها و سایر تهدیدات مخرب عمل می‌کند. این نرم‌افزار همچنین با استفاده از تکنولوژی برتر و انحصاری ®DNAScan کوییک هیل حفاظتی خوب را در برابر ویروس های جدید و ناشناخته ارائه می‌کند. کوییک هیل توتال سکیوریتی قابلیت Anti-Phishing را جهت افزایش اطمینان از محافظت در برابر وب‌سایت های کلاهبردارانه در زمان استفاده از اینترنت ارتقاء داده است. ویژگی Parental Control (مدیریت خانواده) به شما امکان می‌دهد تا زمان دسترسی به اینترنت را برای کودکان خود زمانبندی نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از لیست از پیش تعریف شده دسترسی فرزندانتان را به نوع خاصی از وب‌سایت‌ها (شبکه‌های اجتماعی، بازی، غیراخلاقی و..) محدود نمایید. ابزار PCTuner عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می‌بخشد. همچنین ویژگی PC2Mobile Scan، بدافزارها را از روی موبایل اسکن، شناسایی و پاکسازی می‌نماید.توتال سکیوریتی ۲۰۱۳ کوییک هیل ، از منابع بسیار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد . اطلاعات بیشتر ادامه مطلب…

 

این نسخه توسط نماینده رسمی آنتی ویروس کوییک هیل در ایران مخصوص کاربران دانلودها ارائه شده است که با نصب آن می توانند به صورت رایگان تا ۲ ماه بدون نیاز به لایسنس آنتی ویروس خود را آپدیت کنند.

 

quick heal total security امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013

admin بازدید : 249 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Comodo Firewall فایروالی قدرتمند و در عین حال رایگان است که میتواند کنار آنتی ویروس رایگان ، امنیتی کامل را برای کاربرانی که میخواهند بدون صرف هزنیه امنیت کامپیوترشان را حفظ کنند ، را تامین کند. این نرم افزار با بررسی کامل ورودی و خروجی های شبکه و دنیای اینترنت ، تمامی اطلاعات رد و بدل شده را کنترل میکند و با فناوری Default Deny Protection که به طور اختصار DDP نامگذاری شده است ، از اجرای نرم افزارهای ناامن به شدت جلوگیری میکند. همچنین نرم افزار با ایجاد ارتباطات امن در دنیای اینترنت از حملات اینترنتی معمول جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار دارای تنظیماتی بسیار ساده و قابل فهم است و بسیار عالی و بدون نقص طراحی شده است و کاربران بسیار سریع با تنظیمات آن ارتباط برقرار خواهند نمود. با این نرم افزار ویروس ها و تروجان ها امکان ارتباط با دنیای خارج و سرقت اطلاعات را از دست خواهند داد و نرم افزار با توجه به دارا بودن قابلیت Auto Sandbox Technology امکان اجرای نرم افزارهای مشکوک را فراهم خواهد آورد. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه و سفید جهت کنترل ارتباط نرم افزارها با دنیای اینترنت نیز باشد. بنابراین Comodo Firewall دیوار آتش رایگان و قدرتمند برای محافظت از کاربر در دنیای آنلاین می باشد.

 

Comodo Firewall دیوار آتش قدرتمند رایگان Comodo Firewall 5.12.256249.2559

 

 

 

admin بازدید : 942 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Online Armor Premium فایروالی قدرتمند محصول شرکت اتریشی می باشد که از سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است. اگر کاربری هستید که روزانه ساعات زیادی را در اینترنت مشغول فعالیت های مختلف نظیر وب گردی ، دریافت و ارسال ایمیل و عملیات های بانکی و لاگین های مختلف را در طول روز انجام میدهید ، مطمئنا نیاز به فایروالی قدرتمند و اختصاصی خواهید داشت. اغلب آنتی ویروس ها دارای فایروال داخلی نیز هستند که دارای امکاناتی نیز می باشد ، ولی اگر میخواهید امنیت خودتان را هرچه بیشتر به ۱۰۰% نزدیک کنید ، بهتر است نرم افزاری ویژه فایروال یا دیوار آتش را بر روی سیستم نصب کنید. Online Armor Premium نرم افزاری قدرتمند برای مقابله با هکرها و برنامه های مخرب می باشد. دنیای اینترنت پر است از انواع حملات که این نرم افزار می تواند تضمین بیشتری برای مقابله با آنها باشد. شاخصه اصلی نرم افزار بر دخالت کمتر کاربر استوار است و سعی شده است با دریافت تنظیمات ابتدای از داخالت کاربر در مراحل بعدی جلوگیری شود. نرم افزار محیط امن برای مرورگر صفحات وب را فراهم میکند و از باز شدن انواع صفحات pop-up جلوگیری میکند و همچنین با قابلیتی به نام dns checker از دستکاری شدن تنظیمات ویندوز در ادامه راهنمایی شدن به سایت های کلاهبردار و جعلی جلوگیری میکند. با قابلیتی به نام Web Shield از نصب نرم افزارها به صورت ناخواسته در زمانی که مشغول مشاهده سایت ها هستید ، جلوگیری به عمل خواهد اورد. همچنین با از اجرای جاسوس افزارها جلوگیری خواهد کرد و نسبت به حذف آنها اقدام می نماید. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

 

online armor firewall فایروال قدرتمند Online Armor Premium 6.0.0.1736 Final

admin بازدید : 659 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Avira Internet Security 2012 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت کامل کاربر در دنیای اینترنت را با ابزارهایی نظیر فایروال حفظ می نماید. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت می باشد. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ ، آنتی اسپم ، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس نیز می باشد که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد.

تفاوت دیگر این نسخه مجهز بودن نرم افزار به قابلیت Anti Bot می باشد. این قابلیت از دسترسی و کنترل هکرها روی کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار می باشد که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند امر ضروری است. فایروال یا دیوار آتش یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری میکند و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود ، فایروال میتواند آن را کنترل نماید. قابلیت دیگر این نسخه بک آپ گرفتن از اطلاعات می باشد که میتواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه نماید.  برای اطلاعات جزئی تر میتوانید بخش قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

 

 

avira internet security 2012 امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2012 12.0.0.1167 Final

admin بازدید : 223 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Bitdefender Total Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final – همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که BitDefender Total Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.BitDefender Total Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد. محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود.

 

Bitdefender Total Security 2013 بسته امنيتي بيتدفندر Bitdefender Total Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final



admin بازدید : 295 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

BitDefender یکی از محصولات امنیتی شناخته شده در جهان است که دارای کاربران زیادی از سراسر دنیا است . BitDefender Internet Security باعث می شود تا با خیالی آسوده به دنیای اینترنت پای بگذارید بدون اینکه هیچ گونه خطری اطلاعات شما را تهدید کند . برای استفاده نیاز به اعمال تنظیمات خاصی ندارید و پس از نصب ، برنامه به صورت حرفه ای کار محافظت از کامپیوتر شما را برعهده می گیرد . این نسخه دارای ماژول های مختلفی مانند فایروال ، کنترل والدین ، Antivirus و antispyware ، بخش اسکن سریع ، انتی اسپم و … است که نهایت امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد . جلوگیری از مشاهده ی وب سایت های آلوده ، فیلترکردن URL های مختلف ، حفظ حریم خصوصی ، محافظت از حساب کاربری در سایت های توییتر و فیس بوک ، اسکن فوق العاده سریع و قدرتمند ، مقابله با انواع برنامه های مخرب مانند ویروس ها ، تروجان ها ، هکرها ، روت کیت ها ، کی لاگرها و … از سایر قابلیت های این اینترنت سکوریتی قدرتمند هستند که در ادامه ی مطلب نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی آن از سایت استارت دانلود قابل دریافت می باشد .

 

BitDefender Internet Security 2013 امنیت کامل در اینترنت با BitDefender Internet Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final

 

admin بازدید : 559 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

TrustPort Internet Security 2013 v13.0.0.5060 Final بسته ای امنیتی است که حفاظت جامعی را از سیستم شما در برابر نرم افزارهای مخرب و تهدیدات آنلاین فراهم کرده و با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی در تمام نقاط سیستم از نفوذ هکرها به سیستم جلوگیری نموده و با اسکن بادقت تمامی فایل های دریافتی از اینترنت و حتی ایمل ها از نفوذ هرگونه فایل مخربی به سیستم جلوگیری می نماید.این نرم افزار هم اکنون از سایت دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

 

 

TrustPort Internet Security 2012 دانلود اينترنت سكوريتي قدرتمند TrustPort Internet Security 2013 v13.0.0.5060 Final

admin بازدید : 305 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید.

 

avast اينترنت سكوريتي اوست Avast Internet Security 7.0.1426.0

admin بازدید : 735 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

ZoneAlarm Extreme Security – نام بسته ای قدرتمند برای محافظت همه جانبه کامپیوتر در مقابل انواع هکرها ، ویروس ها ، جاسوس افزارها ، روت کیت ها و سایر برنامه های مخرب است که با نجزیه و تحلیل مداوم ، تمام عملیات شما را مورد بررسی قرار می دهد تا در صورت وجود خطر ، سریعاً به شما اطلاع دهد . این نسخه به صورت کامل می باشد و دارای بخش های مختلفی مانند آنتی ویروس ، فایروال ، کنترل کودکان با محدود سازی توسط والدین ، هماهنگ کردن کامپیوتر ، حفاظت از داده ها ، امنیت وبگری و … است که همه این ماژول ها به رایانه‌ی شما کمک می کنند تا نهایت امنیت را برای شما و اطلاعاتتان فراهم کند. موتور این برنامه از جدیدترین حملات ساخته شده پشتیبانی می کند و با داشتن لایه های امنیتی اضافه و پیشرفته ، باعث آسوده خاطر بودن کاربر می شود . پاکسازی کوکی ها ، تاریخچه ی مرورگرها ، رابط کاربری ساده ، بررسی قدرتمند فایل های دانلود شده ، مجازی سازی مرورگر ، حفاظت و رمزگذاری داده ها ، مخفی سازی از دید هکرها و افراد سودجو ، استفاده کم از منابع سخت افزاری و …. از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند هستند .

 

ZoneAlarm تامين امنيت سيستم با ZoneAlarm Extreme Security 2012 10.1.056.000

 

admin بازدید : 229 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
  بالاترین امنیت را برای کامپیوتر شخصی شما ایجاد می کند. تشخیص سریع  و حذف تخریب گران دیجیتالی مانند ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی و روت کیت ها توسط این نرم افزار به خوبی انجام می شود. با کمک مدیریت حرفه ای و استفاده از تکنولوژی های قدرتمند ، Avira Professional Security امنیت فوق العاده بالایی برای شما رقم خواهد زد.ایمنی داخلی بر علیه ویروس ها و بد افزارها در پلتفروم های مختلف این آنتی ویروس را به یکی از معروفترین نرم افزارهای امنیتی در سراسر دنیا تبدیل کرده است. کشف سریع خطرات جدید به علت به روزرسانی مرکز تحقیقات این شرکت از ویژگی های مهم این نرم افزار است. مدیریت مبتکرانه بدون نیاز به صرف زمان برای بالا بردن امنیت کامپیوتر ، آپدیت های رایگان و آپگرید شدن هر روز بر محبوبیت این نرم افزار می افزاید.این نسخه از Avira مجموعه ای از محصولات مختلف این شرکت می باشد. می توان گفت قدرتمندترین نسخه ای از مجموعه های امنیتی شرکت Avira این نرم افزار می باشد که شامل چندین آپدیت جدید است. رابط کاربری ساده و آسان ، نصب سریع و بی دردسر و عملکرد سریع را نیز باید بر دیگر خصوصیات آن اضافه کرد. تجربه کاربرانی که از این نسخه استفاده کرده اند بر کیفیت بالای تکنولوژی هسته امنیتی این نرم افزار تاکید دارد. کارآیی بالا همراه با قدرت تشخیص سریع بد افزارهایی که پشت مکانیسم های پیچیده پنهان شده اند را نیز به خصوصیات قبلی اضافه کنید.

 

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  Avira Internet & Premium 2012 + Update  Final |

 

Avira 2012 دانلود بسته امنیتی و پیشرفته Avira Internet Security 2012 & Avira Antivirus Premium 2012

admin بازدید : 273 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Privatefirewall  ها و دیوارهای آتش امروزه بین اکثر کاربران اینترنت فراگیر شده است و کمتر شخصی وجود دارد که بدون مجهز بودن به یکی از دیوارهای آتش وارد دنیای پر از خطر و حمله ی وب شود و اطلاعات ارزشمند خود را در معرض خطر قرار دهد.
شرکت Privacy Ware که در زمینه ی امنیت فعالیت می نماید نسخه ی جدید دیوار آتش خود را با نام Privatefirewall عرضه نموده است. این Firewall قدرتمند تمامی فعالیت های سیستم را زیر نظر میگیرد و از هرگونه حمله به سیستم شما و پخش کرم در سیستم و ورود نرم افزارهای مخرب جلوگیری می نماید. علاوه بر این به هیچ نرم افزاری اجازه ی دسترسی به اینترنت و فعالیت در آن را بدون اطلاع شما نمی دهد بنابر این خیالتان از جانب امنیت سیستم تا حد بالایی راحت خواهد بود. سایر توانایی های این دیوار آتش شامل Block کردن آدرسهای ناخواسته و شناسایی میل های ناشناس و مزاحم و دادن گزارش آنی کار مخفی نمودن شما در اینترنت میباشد.

 

PrivateFirewall محافظت از رایانه شما با فایروال Privatefirewall 7.0.25.3

admin بازدید : 258 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که BitDefender Total Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.

BitDefender Total Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد. محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود.

 

BitDefender Total Security امنیت کامل در استفاده از اینترنت با BitDefender Total Security 2012 Build 15.0.31.1282 Final

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,377
  • بازدید ماه : 4,158
  • بازدید سال : 40,696
  • بازدید کلی : 926,691