loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 155 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

css چیست ؟ الگوهای آبشاری یا روی‌ انداز آبشاری سَبْک یا سی‌ اس‌ اس (به انگلیسی: CSS: Cascading Style Sheets ) در کنار اچ‌تی‌ام‌ال هستهٔ فناوری ساخت صفحه‌های وب هستند. سی‌اس‌اس روشی ساده برای نمایش چیدمان و جلوه‌های تصویری (مانند نوع قلم، رنگ و اندازه‌ها) بر صفحه‌های وب است. الگوهای آبشاری از جنس زبان‌های نشانه‌گذاری، با ساختار متن سادهٔ رایانه هستند و درون هرکدام، دستورهایی آبشار مانند و پی‌درپی، برای چگونگی نمایش هر صفحه وب افزوده می‌شود. به گفته‌ای ساده تر، این دستورها روش نشان داده شدن قلم‌ها و اندازه شان، رنگ‌ها و پس زمینه‌ها، روش چیدمان موزاییک‌های دربرگیرنده داده‌ها (دیواره ها)، و بسیاری دیگر از عنصرهای ساختار هر صفحه وب را، درون خود جای می‌دهند.


admin بازدید : 179 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

با این کد شما میتوانید یک جدول از نتایج رقابت های لیگ برتر ایران در وبلاگ وسایت خود داشته باشید.این جدول در هر هفته که بازیهای لیگ برتر انجام خواهد شد  آپدیت می شود.این جدول سه ستونه نشانگر تیم ها و تعداد بازیها وامتیازات تیم های لیگ برتری است.


مشاهده جدول                               دریافت کد

 

 

admin بازدید : 125 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

این کد بروز بودن قیمت سکه و ارز را در هر روز در وبلاگ و سایت شما نشان خواهد داد.مثلا قیمت سکه های تمام طرح قدیم وسکه های تمام طرح جدید و سکه های ربع ونیم  را نیز نشانگر می باشد.همچنین در ارز ها نیز نوع ارز قیمت خرید و قیمت فروش لحاظ شده است.که قیمت ها به تومان است.این کد نیز درهر روزآپدیت میشود در صورت آپدیت نشدن خطا را در نظرات وبلاگ گزارش کنید.



مشاهده جدول نرخ سکه                                  دریافت کد نرخ سکه

مشاهده جدول نرخ ارز                                      دریافت کد نرخ ارز  

 

 

 

admin بازدید : 134 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

همیشه یکی از بزرگترین دغدغه ی وبلاگ نویسان،داشتن محل مناسبی برای آپلود فایل ها و تصاویر بوده است. فیلتر شدن آپلودسنترهای مختلفی داخلی و خارجی ، عدم سرویس دهی مناسب و همچنین حذف فایل ها پس از مدت محدود این معضل را همیشگی کرده بطوریکه وبلاگنویسان کمتر حرفه ای همیشه با مشکل روبرو هستند . شما با استفاده از این ابزار می توانید براحتی و بصورت مستقیم از سایت و وبلاگ خود عکس  و انواع فایل های گرافیکی را در یک فضای امن آپلود نموده و آدرس مستقیم آن را دریافت کنید . این ابزار  با کمک  آپلود سنتر قدرتمندIRimg  طراحی و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی این آپلود سنتر آن است که هر فایلی را با هر فرمتی میتواند آپلود کند.


مشاهده رنگ آبی آپلود سنتر                                        دریافت کد رنگ آبی

مشاهده رنگ قرمز آپلود سنتر                                       دریافت کد رنگ قرمز

مشاهده رنگ مشکی آپلود سنتر                                  دریافت کد رنگ مشکی

admin بازدید : 205 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)
بعد از حدود چند ماه دوباره تصمیم به دنبال کردن موضوعات جالب و جدید گرفته شده است.اینبار موضوع این وبلاگ در مورد چت تصویری است.این نوع چت در وبلاگ ها و وبسایت ها هم با وبکم و هم بدون آن امکان پذیر است.البته چون عرض آن همچنین طول برنامه بسیار است.پیشنهاد میشود لینک مستقیمی برای این برنامه بگذارید.این کار به این صورت است که در صفحه ای با ویرایش کامل کد های وبلاگ یا سایت این کد را در هر قسمتی که بخواهید بگذارید.اگر صاحب وبلاگ هستید در اول کدها،کد حذف تبلیغات را که در این وبلاگ موجود است قرار دهید.این برنامه دارای کاربرد های بسیاری میباشد.در نظرات بیشتر از چگونگی صفحه بندی وبلاگ پرسیده شده است. اگر از پست مربوطه بهره زیادی نبرده اید ایمیل خود یا وبسایت خود را در نظرات قرار دهید تاپاسخ داده شود.از لطف بیکران شما نیز در مورد وبلاگ متشکریم.

                         

                                                         دریافت کد

admin بازدید : 171 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)


بسیاری از افراد برای اضافه کردن مطالب وبلاگ یا وبسایت خود از کپی کردن استفاده میکنند البته این کار پنسندیده نیست و کدهایی هم برای قفل کردن کلیک راست در وبلاگ یا وبسایت وجود دارد.چون کپی کردن تنها از طریق کلیک راست کردن وجود دارد بماند که با برنامه هایی میتوان بدون کلیک راست هم کپی کرد.منویی برای کلیک راست طراحی شده که بسیار زیبا بوده و نیز شامل صفحه نخست،آرشیو مطالب،پست الکترونیک و rss وبلاگ میباشد.این منوی زیبا را میتوان با هر رنگی که دوست داشته باشید به نمایش در آورید.برای این کار به جای کلمه green هر رنگی را که دوست دارید بگذارید.فقط باید در جاهای مشخص شده آدرس وبلاگ یا وبسایت وایمیل وبلاگ یا سایت خود را وارد کنید.             

                                    

      دریافت کد        

admin بازدید : 150 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)


شما با قرار دادن این کد در وبلاگ یا سایت خود سبب افزایش رنک آن میشوید آنگونه که بازدید کننده صفحه ای از وبلاگ شما را به ایمیل آشنایان خود ارسال میکند و با توجه به آنکه پیج رنک یا همان رتبه سنج های هر موتور جستجوگری نظیر گوگل به تعداد بازدید و به تعداد لینک های شما بستگی دارد ،ژیج رنک شما افزای شخواهد یافت.(اگر شما به کد نویسی آشنا باشید میتوانید هر رنگی را که میخواهید در ساختار این کد عوض کنید)


دریافت رنگ سیاه

دریافت رنگ سفید

 


admin بازدید : 456 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)




AFWall+ (Donate)  یک نرم افزار فوق العاده است ! اگر شما هم در روز ساعت های زیادی را از اینترنت های ایرانسل و همراه اول استفاده می کنید و با این مشکل  که اگر حتی از یک یا دو مسنجر یا چند سایت اینترنتی سبک استفاده می کنید اما درصد بالایی از حجم شارژ شما از دست می رود دست و پنجه نرم می کنید و از این موضوع ناراحت هستید و یا اگر طرح های تشویقی حجمی Gprs ایرانسل را فعال کرده کرده اید اما با استفاده کم شما حجم های این طرح ها خیلی زود به اتمام می رسد پیشنهاد می کنیم از نرم افزار مورد علاقه مدیریت که آن را به شما پیشنهاد می دهد استفاده کنید



admin بازدید : 204 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)



Instagram یکی از بهترین و یا می توانیم بگوییم  بهترین  نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بوسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است . توسط این نرم افزار می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند را به وجود آورده و سپس آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید





تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,519
  • بازدید ماه : 4,300
  • بازدید سال : 40,838
  • بازدید کلی : 926,833