loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 314 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

admin بازدید : 251 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر

 


admin بازدید : 340 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

|نسخه نهایی JAGUAR بازی|

 

Hamlet Cover small دانلود بازی Hamlet برای PC

admin بازدید : 287 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل مکینتاش (MacOSX)‌ می باشید .

 

Angry Birds Seasons دانلود بازي Angry Birds Seasons v2.2.0   سيستم عامل Mac

 

admin بازدید : 756 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

admin بازدید : 299 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای سیستم عامل MAC می باشد که در این بازی شما می بایست با اسلحه زامبی ها را نابود کنید . با کشتن زامبی ها جان خود را نجات دهید و به یک قهرمان تبدیل شوید بنابراین تنها انتظاری که از شما دارند این است که اسلحه را بردارید و زامبی ها را تکه تکه کنید !‌ برای اجرای این بازی نیازمند Mac OS X 10.6 و بالاتر هستنید .

 

Zombie Area بازي منطقه زامبي ها Zombie Area v1.0.6   سيستم عامل مكينتاش

 

 

admin بازدید : 259 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار در سایت استارت دانلود بازی بسیار زیبا و دیدنی Luxor 5th Passage مخصوص سیستم عامل مک شرکت اپل را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. حتما شما نیز با این بازی معروف آشنایی دارید. در این بازی باید گوی های رنگی را به سمت گوی های در حال حرکت پرتاب کرده تا گوی های همرنگ را از بین ببرید.  امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Luxor 5th Passage دانلود بازی Luxor 5th Passage   سیستم عامل Mac

 

 

admin بازدید : 305 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Paper Monsters ترکیبی از یک بازی دوبعدی و ۳D است که در این بازی می بایست به جهان هیولاهای کاغدی سفر کنید . این بازی دارای ۱۶ مرحله ی متنوع می باشد که قابلیت استفاده از گیم پد را نیز دارید . برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل مکینتاش می باشید که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

vPaper Monsters بازي هيولاهاي كاغذي Paper Monsters v1.0   سيستم عامل Mac

 

admin بازدید : 334 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Cut The Rope یک بازی اعتیادآور و جذاب برای گوشی های ایفون و اپل بود که به تازگی نسخه مکینتاش این بازی زیبا نیز منتشر شده است . طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.

 

Cut The Rope بازي بريدن طناب Cut The Rope 1.0   سيستم عامل Mac

 

 

admin بازدید : 265 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

UberStrike HD یک بازی بسیار زیبا و جذاب با کیفیت اچ دی برای سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد که شما در این بازی در نقش یک شوتر باید با سایر افراد مبارزه نمایید. این بازی به صورت آنلاین اجرا می شود و یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین مک می باشد. بازی UberStrike HD را در ادامه با حجم بسیار مناسب و لینک مستقیم از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

UberStrike HD دانلود بازی UberStrike HD 4.3.4   سیستم عامل Mac

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 454
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,631
  • بازدید ماه : 4,412
  • بازدید سال : 40,950
  • بازدید کلی : 926,945