loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 460 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۱٫۴٫۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

 

angry birds rio cover دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.0

 

admin بازدید : 394 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

GooseGogs یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی  Crimson Cow حمایت یافته و منتشر شده است. یک بازی جذاب و زیبا و البته سرگرم کننده که کاربر را وادار می سازد تا نقش اول بازی را برای رسیدن به هدفش یاری کند. موانع متعددی که در سر راه قرار دارند باعث می شوند دائما GooseGoss به چاله ها سقوط کند و اینجاست که کاربر باید با سرعت عمل آن ها را از موانع عبور دهد. هشت مدل از انواع شکلک ها در بازی قرار داده شده اند که کاربر در ۶۰ مرحله موجود در بازی با آن ها سروکار خواهد داشت.کیفیت مناسب گرافیکی که تقریبا سیاه و سفید هم هست ، دوبعدی بودن بازی ، موزیک های جالبی که در طول انجام بازی اجرا می شوند ، مناسب بودن برای سنین مختلف ،‌ عدم نیاز به آموزش خاص و چندین و چندین خاصیت دیگر که این بازی جذاب با خود به همراه می آورد همه می توانند دلایل خوبی باشند تا شما کاربران عزیز GooseGogs را دانلود نموده و برای ساعت ها سرگرم شوید.امید است با دریافت این بازی زیبا از سایت دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

GooGOOO دانلود بازی GooseGogs براي PC

 

admin بازدید : 346 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Fruits Inc Final – بروک از مادربزرگ خود یک باغ میوه به ارث برده است که برای این مزارع برنامه های بزرگی دارد . شما می بایست به او کمک کنید تا رویای تبدیل شدن به یک امپراتوری فروش میوه و محصولات مزارع مادربزرگش را تحقق ببخشد . پس در این سفر بزرگ با بروک همراه شوید ! و با کار و کسب کردن امتیاز حوضه ی فعالیت و فروش خود را گسترش دهید تا به موفقیت های بزرگتر دست یابید . در ادامه می توانید این بازی زیبا را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Fruits Inc بازي قابل حمل مديريت مزارع میوه Fruits Inc Final

 

 

admin بازدید : 458 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

The Joy of Farming عنوان یک یک بازی مدیریتی و سرگرم کننده می باشد که در این بازی شما می بایست به پرورش انواع هویج ، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سایر سبزیجات بپردازید و آن ها را برای عرضه به مشتریان آماده کنید . بازی دارای ۶۵ مرحله ی جذاب می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . در ادامه می توانید نسخه قابل حمل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

The Joy of Farming بازي پرتابل مديريت مزارع كشاورزي The Joy of Farming Final

 

admin بازدید : 401 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Garfield یکی از بازی های جذاب و خاطره انگیز بسیاری از کاربران می باشد. شما نیز حتما اسم گارفیلد را شنیده اید. گربه ای بازیگوش که اتفاقات جالبی را رقم می زند. گارفیلد در این بازی باید ماموریت هایی را که در خانه به عهده وی می باشد را با موفقیت انجام داده و امتیاز کسب نماید. این بازی در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است ولی به دلیل جذابیت این بازی، آن را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این بازی مورد قبول تان واقع شود.

 

| دانلود با لینک مسقیم در یک فایل فشرده ۵۳۰ مگابایتی |

 

Garfield 2004 دانلود بازی Garfield 2004 برای PC

 

admin بازدید : 223 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده Farm Girl at the Nile را برای شما عزیزان در وب سایت دانلودها قرار داداه ایم. شما در این بازی نقش دختری را بر عهده دارید که مزرعه ای را مدیریت می کند. شما ابتدا یک مزرعه کوچک و حیوانات اندکی دارد. باید به مرور زمان و با پیشرفت در کارتان مزرعه را گسترش دهید و محصولات متنوع پرروش دهید. این بازی دارای گرافیک بسیار جذابی بوده و دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. بازی Farm Girl at the Nile را در ادامه از وب سایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

Farm Girl at the Nile دانلود بازی Farm Girl at the Nile برای PC

 

admin بازدید : 276 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
Charm Tale Quest – یک بازی کم حجم و زیباست که در آن شما می بایست زنجیره ای از حلقه های رنگی را بسازید و با دست آوردن امتیاز دشمنان غیر عادی خود را شکست دهید.در این بازی شما در هر نوبت با حرکت دادن حلقه ها و همرنگ کردنشان در کنار یکدیگر امتیاز کسب می کنید.در ادامه مطلب می توانید تصاویری از بازی و لینک دانلود را مشاهده نمایید.امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

 

Charm Tale Quest دانلود بازی کم حجم Charm Tale Quest

 

 

 

admin بازدید : 337 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
سومین نسخه از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

 

fishdom3 دانلود بازی کم حجم و زیبای Fishdom 3

admin بازدید : 251 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Royal Gems عنوان یک بازی کم حجم با سبک Match3 می باشد که در این سبک از بازی می بایست کریستال های هم شکل را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید . گرافیک ۲ بعدی ، افکت های زیبا و واقعی ، موسیقی متن عالی و مراحل متنوع به همراه یک داستان جذاب از ویژگی های این بازی می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

 

Royal Gems دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Royal Gems

admin بازدید : 254 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 

flash مجموعه 17 بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر

 

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 453
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,630
  • بازدید ماه : 4,411
  • بازدید سال : 40,949
  • بازدید کلی : 926,944