loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 458 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)


گوگل پلی سرویس و به صورت لاتین Google Play services را می توان همانند Dirctx ویندوز یکی از ضرورترین نیازهای هر گوشی اندرویدی دانست . تعداد زیادی از برنامه ها و حتی بازی برای اجرا نیازمند به این سرویس گوگل برای همگام سازی خود و همچنین انجام عملیات های مختلف نرم افزار را دارند .






admin بازدید : 270 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)





مطمئنا حالا که دیگر مدت زمان زیادی از راه اندازی و افتتاح شبکه اجتماعی Google+ خدمتی از کمپانی بسیار قدرنمند گوگل است را می شناسید . گوگل پس از انتشار این شبکه اجتماعی که حالا می توان گفت درصد زیادی از کاربرانش را ایرانی ها تشکیل می دهند بلافاصله نسخه اندرویدی نرم افزار خود را منتشر کرد . در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه جدید از این نرم افزار که آخرین نسخه تولیدی آن است می پردازیم و لینک دانلود آن را خدمت کاربران تفدیم می کنیم .

admin بازدید : 218 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)






Firefox Browser یک مرورگر قدیمی و با اصل و نصب و شاید گفت یکی از بهترین مرورگرهای سیستم های کامپیوتری و گوشی های اندروید هست که در نسخه 20 این مرورگر که به تازگی برای گوشی های اندروید منتشر شده  است زیبایی و قابلیت های آن دو چندان شده است.

 

admin بازدید : 827 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)




هر دو نسخه معمولی و مود شده به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

نکته : نصب نسخه مود شده نیاز به روت دارد 

پیشنهاد سایت: نصب نسخه کرک شده یا  مود شده گوگل پلی 

Google Play Store  نرم افزار و مارکت رسمی اندروید است که به کاربران اندرویدی این قابلیت را می دهد که به گنجینه ای از نرم افزارها و بازی های مختلف رایگان دنیا دسترسی داشته باشند که البته این مارکت برای کشورد ایران تحریم است! .  در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه معمولی و نسخه مود شده از این گوگل پلی می پردازیم .




admin بازدید : 190 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)





امتیاز در گوگل پلی : 4.3 از 5

همان طور که می دانید در گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض نرم افزار موقعیت یابی Google Maps یا همان نقشه های گوگل وجود دارد. این نرم افزار قادر است به صورت آنلاین و آفلاین با استفاده از سخت افزار Gps گوشی اندرویدی شما ، موقعیت فعلی و امکانات جالب دیگری را در اختیارتان قرار دهد. در نسخه های جدید این نرم افزار امکانات جالب و قابل توحهی  از طرف شرکت گوگل گنجانده شده است .







admin بازدید : 228 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)




اگر از کاربران آفیس موبایل هستید و دوست دارید بهترین آفیس را بر روی گوشی خود داشته باشید پیشنهاد ما OfficeSuite Pro 7 است. این برنامه محبوب ترین آفیس در دنیا لقب گرفته است و تا کنون بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. توسط این برنامه می توانید به تهیه، ویرایش، خواندن و پریت فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت بپردازید. تبدیل به پی دی اف و خواندن فایل های پی دی اف نیز از قابلیت های مهم این برنامه به شمار می رود.





admin بازدید : 169 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)


Google Drive 1.3.144.25



Google Drive یکی از بهترین و برترین سرویس های کمپانی گوگل است که مدتی است شاهد ساخت کلاینت مخصوص اندرویدی این سرویس بی نظیر نیز هستیم . توسط این سرویس یک فضای ابری کاملا اختصاصی برای نگه داری و آپلود و دانلود انواع فایل های مورد نظرتان دقیقا همانند سرویس Dropbox به شما تعلق می گیرد که توسط کلاینت اندرویدی این نرم افزار که در این پست از سایت Apktops به معرفی آخرین نسخه از آن می پردازیم می توانید به راحتی فایل های خود را بر روی فضای شخصی تان مدیریت کنید .





admin بازدید : 278 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)


سلام با فرارسیدن فصل امتحانات ترم ما برای درس دفاعی سوم راهنمایی امتحانات نهایی سال های گذشته رو آماده کردیم. در صورتی که از این فایل ها که هم تصویر و هم در قالب فرمت پی دی اف هستند می تونید بهترین نمره رو برای خودتون رقم بزنید.

این امتحانات بیش از 50 صفحه است که با مطالعه آن می تونید با مهمترین بخش های کتاب آشنا باشید تا بتونید قسمت های مهم کتاب رو بخونید و از خوندن قسمت ها ساده و بیهوده صرف نظر کنید.


برای دانلود فایل ها می تونید به ادامه مطلب مراجعه کنید.






admin بازدید : 179 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)





با سلام به همه کاربران سایت پی سی برنامه نویس در این پست برای اون کسایی که سوم راهنمایی هستند امتحانات نهایی حرفه و فن سوم راهنمایی رو گذاشتم تا با استفاده از اون بتونن در امتحانات بهتر ظاهر بشن.

در این پست من حدود 52 صفحه از امتحانات نهایی حرفه سوم رو جمع آوری کردم و گذاشتم که میشه گفت با مطالعه این سوالات می تونید نمره بیست رو دریافت کنید!!

admin بازدید : 189 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

با سلام

دوستان در جریان هستید که طبق گفته جو بلفیوره قرار بود امروز (۲۰۱۴/۴/۱۴) نسخه پیش نمایش ویندوزفون ۸٫۱ برای توسعه دهندگان (دولوپرها) منتشر شود.

هم اکنون نسخه پیش نمایش ویندوزفون ۸٫۱ برای عموم توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفت.

Windows-Phone-8

طراحی توسط جناب boloukifar

اول از همه چیز برای آپدیت، گوشی خود را باید دولوپر آنلاک کنید. برای این کار آموزش آخر متن را انجام دهید.

پس از اینکه مطمئن شدید گوشی خود را دولوپر آنلاک کرده اید،گوشی را با وای فای به اینترنت وصل کنید و به قسمت تنظیمات (Setting) بروید، در اینجا به دنبال بخش phone update بگردید و روی آن تپ کنید. و در پنجره باز شده روی گزینه check for updates تپ کنید تا جست و جو را آغاز کند. اگر پیغام  we are currently unable to check for updates نشان داده شد، دوباره امتحان کنید، اگر پیغام این را داد که گوشی شما آپدیت هست یعنی یا شما بصورت صحیح دولوپر نشده اید یا اینکه فعلا برای شما در دسترس نیست، پس بعدا دوباره امتحان کنید. ولی اگر آپدیت جدیدی پیدا شد، ادامه دهید.



تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,543
  • بازدید ماه : 4,324
  • بازدید سال : 40,862
  • بازدید کلی : 926,857