loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 335 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


(93/1/27) تغییرات:

آپدیت های 4 تا 10 اضافه شد.

کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود. نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند. وقایع call of duty ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود. در Call of duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.




admin بازدید : 198 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


SiSoftware Sandra یك دستیار خوب و حرفه ای است كه در امر آنالیز، عیب یابی و گزارش گیری از وضعیت سخت افزار كامپیوتر به شما كمك می كند. این برنامه اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستمتان در اختیارتان می گذارد. به گونه ای که می توان ادعا كرد، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ كاتالوگی موجود نمی باشد! شما به كمك این نرم افزار می توانید سیستم خودتان را آنالیز كنید. به عنوان مثال كارایی CPU خودتان رو بسنجید و کارایی آن را با دیگر CPU های موجود در بازار مقایسه کنید. اگر به تازگی كامپیوتر خریده اید و با قطعات سخت افزاری سیستم خود آشنا نیستید و یا می خواهید مطمئن شوید آیا همان قطعاتی که در فاکتور درج شده، را تحویل گرفته اید و از طرفی هم به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید كه درب كیس را باز كنید، این برنامه کمک شایانی به شما می کند و شما خواهید توانست از تمامی جزییات مربوط به سیستم خودتان مطلع شوید! SiSoftware Sandra XII همچنین امكان تست كردن و بررسی سلامت اكثر قطعات سخت افزاری را می دهد و به راحتی می توانید با این ابزار، قطعات نیمه خراب و خراب را شناسایی كنید.


admin بازدید : 443 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


avast! Browser Cleanup نرم افزاری از شرکت مشهور اوست است که برای کاربران امکان حذف نوار ابزارها و افزونه های ناخواسته و غیر ضروری از روی مرورگرهای شما را، فراهم می کند. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و دارای یک رابط کاربری استاندارد است. این نرم افزار از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم  پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار به میزان بسیار کمی از CPU و RAM استفاده می کند و زمان پاسخ گویی اندکی داشته و به خوبی کار می کند. این نرم افزار پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد.


admin بازدید : 628 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)





این فیلم یک حماسه ماجراجویانه در باره ی یک طوفان جهانی که جهان را با پایان می کشاند و تلاش قهرمانانه ی بازماندگان را بازگو می کند.

فیلم به صورت سانسور شده و فاقد صحنه های غیر اخلاقی می باشد.
برنده و نامزد 20 جایزه

admin بازدید : 228 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


در این دوره های آموزشی VTC با راه های تامین امنیت شبکه های اینترنتی بی سیم آشنا خواهیم شد . مربی کهنه کار Bobby Rogers به شما روش های امنیت شبکه های بی سیم را نشان می دهد . علاوه بر این چگونگی نظارت بر شبکه های بی سیم ، کرک کردن WEP و WPA را فرا خواهید گرفت . تکنولوژی شبکه‌های بی‌سیم، با استفاده از انتقال داده‌ها توسط اموج رادیویی، در ساده‌ترین صورت، به تجهیزات سخت‌افزاری امکان می‌دهد تا بدون‌استفاده از بسترهای فیزیکی همچون سیم و کابل، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شبکه‌های بی‌سیم بازهٔ وسیعی از کاربردها، از ساختارهای پیچیده‌ای چون شبکه‌های بی‌سیم سلولی -که اغلب برای تلفن‌های همراه استفاده می‌شود- و شبکه‌های محلی بی‌سیم (WLAN – Wireless LAN) گرفته تا انوع ساده‌ای چون هدفون‌های بی‌سیم، را شامل می‌شوند. از سوی دیگر با احتساب امواجی همچون مادون قرمز، تمامی تجهیزاتی که از امواج مادون قرمز نیز استفاده می‌کنند، مانند صفحه کلیدها، ماوس‌ها و برخی از گوشی‌های همراه، در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. طبیعی‌ترین مزیت استفاده از این شبکه‌ها عدم نیاز به ساختار فیزیکی و امکان نقل و انتقال تجهیزات متصل به این‌گونه شبکه‌ها و هم‌چنین امکان ایجاد تغییر در ساختار مجازی آن‌هاست.

 




admin بازدید : 157 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)




(93/3/4) تغییرات:

دوره آموزشی Joomla! 1.7 and Joomla! 2.5: Access Control Lists in Depth اضافه شد!

جوملا! (Joomla!‎) نام یک نرم‌ افزار آزاد و متن باز برای مدیریت محتوای اینترنتی است. جوملا! به زبان پی‌اچ‌پی نوشته شده‌ است و از پایگاه داده مای‌ اس‌ کیوال استفاده می‌کند. قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق قالب RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است. علاوه بر امکانات پایه، افزونه هایی (شامل کامپوننت، ماژول، پلاگین، قالب، بسته زبان) هستند که به امکانات جوملا می افزایند. بیش از ۷۴۰۰ افزونه رایگان و تجاری در شاخه رسمی افزونه‌های جوملا وجود دارد. نام جوملا گرفته شده از واژه ای در زبان سواحیلی است که به معنی «جملگی» یا «همگی» است.
در دوره های آموزشی Joomla شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.


admin بازدید : 172 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)



با پیشرفت گوشی های هوشمند برنامه های کاربردی و بازی های قابل اجرا بر روی آن ها نیز جایگاه خاصی پیدا کرده است. iOS یکی از سیستم عامل های گوشی های هوشمند (سیستم عامل iPhone و iPad) است که همواره بازی سازی برای آن از مسائل مهم بشمار می رود. تا کنون شما به استفاده از فریم ورک ها و یا کتابخانه های اکسترنالی مانند Cocos2D نیاز داشته و یا مجبور به کدنویسی بوده اید.  اما پس از انتشار iOS 7، اپل Sprite Kit را هم به عنوان اولین موتور بازی سازی خود منتشر نمود. در این موتور بازی سازی تشخیص برخورد و قوانین فیزیک نیز فراهم شده است.
در دوره آموزشی شما با استفاده از Sprite Kit در ساخت بازی های ای او اس آشنا می شوید.

admin بازدید : 156 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

سال ۲۱۵۴، انسان های ثروتمند روی یک ایستگاه فضایی زندگی کامل و بی نقصی را تجربه می کنند. در حالی که بقیه مردم روی کره زمین که ویرانه ای از آن باقی مانده، هستند. در این احوال مردی بنام «مکس» ماموریتی را آغاز می کند که ممکن است برابری را میان تمام انسان ها برقرار کند...
نامزد دریافت 5 جایزه.

admin بازدید : 202 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)



در این ویدئوهای آموزشی Simon Allardice به شما مهمترین بخش ها و ویژگی های SQL Server 2008 R2 را آموزش می دهد . مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.اهداف SQL Server 2008 ایجاد و مدیریت داده‌ها به شکل هماهنگی، سازماندهی و محافظت به شکل اتوماتیک می‌باشد. با توسعه دائمی SQL Server در عرضه تکنولوژی اتلاف وقت به نزدیک صفر رسید. SQL Server 2008 همیشه در برگیرنده حمایت از داده‌های ساختاری یا نیمه‌ساختاری می‌باشد که این امر شامل قالبهای رسانه‌ای دیجیتال برای عکسها، صوتی، تصویری و دیگر داده‌های چند رسانه‌ای می‌باشد .





admin بازدید : 642 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی راه اندازی و پیکر بندی سرورهای لینوکس را آموزش می دهند .لینوکس به هسته ی سیستم‌عامل های شبه یونیکس می‌گویند که که در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس تروالدز توسعه یافت. برخی به سیستم عامل هایی که از هسته‌ٔ لینوکس استفاده می‌کنند (به این خاطر که نام لینوکس به طور گسترده در رسانه ها استفاده می‌شود و نامی رایج تر است) نیز لینوکس می‌گویند ( در این مقاله هم منظور از لینوکس، سیستم عامل هایی است که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند).لینوکس قابل نصب بر روی انواع سخت‌افزارهاست، از ساعت (Linux Watch)، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، مسیریاب‌ها، و کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه‌های رومیزی، رایانه‌های بزرگ و ابررایانه‌ها.به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای گسترش نرم‌افزار، پایگاه‌های داده، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی، محیط‌های رومیزی مانند گنوم و کی‌دی‌ای و اکس‌اف‌سی‌ای و مجموعه‌های اداری مانند اُپن آفیس هستند.




تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,384
  • بازدید ماه : 4,165
  • بازدید سال : 40,703
  • بازدید کلی : 926,698