loading...
P30 Programmer | پی سی برنامه نویس | آموزش برنامه نویسی | دانلود پروژه برنامه نویسی | دانلود نرم افزار و بازی | کلیپ |
admin بازدید : 707 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)





وردپرس یکی از محبوبترین CMS های مدیریت سایت می باشد که برای داشتن بازدیدکننده ی بیشتری می توانید با این ویدئوهای آموزشی همراه شوید تا پیکربندی دو پلاگین معروف سئو در وردپرس یعنی All in One SEO Pack و Yoast’s WordPress SEO را یادبگیرید و بهترین آمار را برای وبسایت خود به ارمغان بیاورید . وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

 



admin بازدید : 244 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

Lesson3


بالاخره پس از مدتها تاخیر درس سوم نیز آماده شد. در این درس به موضوع استایل دهی اپلیکیشن ها می پردازیم که موضوع بسیار مهمی است و پروژه ای که در درس قبل شروع کردیم را کاملتر می کنیم.

در این درس موارد زیر را می آموزید :

  • ما آیکون اصلی برنامه و آیکون برنامه هنگامی که پین می شود در هوم اسکرین را تغییر خواهیم داد.
  • به شما یاد می دهیم که چگونه استایل دهی کنید و استایل دلخواهتان را ذخیره کنید تا در برنامه های آینده تان از آنها استفاده کنید.
  • چگونه از استایل های پیش فرض مایکروسافت استفاده کنید


admin بازدید : 567 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)



در این پست کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان C را برای دوستان عزیز قرار میدهیم .

 

جزوه حاضر درباره برنامه نویسی زبان سی و نوشتن الگوریتم ها و همچنین برنامه های ساده و مهمی که در مدارس و مراکز دانشگاهی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، اطلاعات کاملی ارائه داده است. همه مثالها و برنامه ها به طور کامل شرح داده شده اند. سعی بر این است مطالب عاری از هرگونه ابهامات و برنامه ها به طور کاملا ساده و مفید بیان شوند تا مخاطبان در کمترین زمان ممکن، مطالب را به طور کامل یاد گرفته و مثال های مشابه را به سادگی حل نمایند.

 


admin بازدید : 684 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)



در این پست کتاب آموزش جامع جاوا اسکریپت را به زبان فارسی برای کاربران عزیز آماده نموده ایم .

 

جاوااسکریپت زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است. این زبان، یک زبان شی‌گرا است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده‌است. علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch ,”while” و… در این زبان هم یافت می‌گردند. این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد. به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود.

 

admin بازدید : 267 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)



در این پست کتاب آموزش طراحی سایت با فریم ورک گتنا‎ را برای کاربران عزیز آماده نموده ایم .

 

فریم ورک گتنا از بهترین فریم ورک های ایرانی است که دارای شناسنامه و تاییدیه شورای عالی انفورماتیک کشور است این فریم ورک متن باز است و کتابخانه های فراوانی جهت سرعت بخشیدن به طراحی سایت و اپلیکیشن های تحت وب دارد از بهترین مزیت این فریم ورک می توان به مقابله آن با اسکنرها و ربات ها اشاره کرد همان طور که میدانید برای تشخیص ربات ها از کد های کپچا استفاده می شود ولی این فریم ورک با یک روش نوین و بدون برنامه نویسی کاری کرده است که فرمها را بدون کد کپچا ایجاد کنید و از امنیت آن خیالتان راحت باشد همچنین دارای راهنمای فارسی است که هر چند وقت یک بار آپ دیت و منتشر می شود از اصلی ترین اهداف این فریم ورک قرار دادن لایه هوش مصنوعی و ایجاد گزارش به سبک جدید به زبان های محاوره ای می باشد بدون شک این فریم ورک همانند فریم ورک های دیگر متن باز و رایگان است با این تفاوت که فیلم های ویدوئی آموزشی فراوانی در رابطه با آن توسط گتنا منتشرمی شود .





admin بازدید : 761 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)



در این پست نرم افزار ذخیره سازی و سازماندهی کدها و پروژه های برنامه نویسی (QSnipps v2.0.63) برای کاربران عزیز آماده نموده ایم .

 

نرم افزار کاربردی و مفیدی است که به شما در مدیریت سورس کد ها به منظور قابل دسترس کردن سریع تر آن ها، کمک خواهد کرد. QSnipps نرم افزاری برای ذخیره سازی و سازماندهی تمامی قطعه های برنامه نویسی مورد علاقه شما می باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا وقت با ارزش خود را برای جستجوی قطعات قابل استفاده مجدد از کد در پروژه های قبلی خود، اتلاف نکنید. این نرم افزار که بسیار ساده و سریع است امکان به اشتراک گذاری کد دیتابیس را در رایانه های مختلف به شما می دهد زیرا از Dropbox, Live Mesh و سایر سایت های به اشتراک گذاری پشتیبانی می کند.


admin بازدید : 667 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 185 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)



(93/3/3) تغییرات:

- نسخه جدید و آپدیت شده تا May 2014 بر روی سایت قرار گرفت!

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته ویندوز 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.


admin بازدید : 300 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)




(93/2/21) تغییرات:

آپدیت نسخه 104788 اضافه شد.

سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند كه نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های كسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یك نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد كه دارای یك اكشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم كسانی هستند كه بخش تك نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می كنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود كه توانسته به یكی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبكه های آنلاین تبدیل شود.پس از شكست Medal of Honor: Warfighter‌ در 2012، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور كه انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد كه Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد كه این نوع عملكرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید كه هر كسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نكات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یك اكشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.


admin بازدید : 194 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)


(93/3/1) تغییرات:

نسخه جدید به همراه افزونه Z (زامبی) اضافه شد.

بازی Real World Racing یک بازی مسابقه ای اتومبیل رانی است که مانند تصاویر هوایی، شما اتومبیل ها را از بالا تماشا می کنید و اتومبیل خود را کنترل می کنید. مسابقات به صورت شهری است و در خیابان های شهرهای بزرگ دنیا برگزار می شود. لندن، برلین، رم و پاریس از جمله شهرهایی هستند که به صورت دقیقی شبیه سازی شده اند و یک پیست زیبا را برای مسابقه فراهم آورده اند.

ویژگی های بازی Real World Racing:
عناصر گرافیکی با کیفیت بالایی ساخته شده اند، از این عناصر می توان به نورپردازی مناسب، تغییرات آب و هوایی طبیعی و گیاهان با جزئیات بالا، اشاره نمود.
شبیه سازی دقیق خودروها
حالت های مسابقه ای متفاوت مثل مسابقه دادن به عنوان حرفه و شغل تا مسابقه های شانزده نفره در بخش بازی چند نفره و سایر مسابقات آنلاین
محتوای غنی: در این بازی هشتاد خودرو متفاوت وجود دارد که هر یک خصوصیات منحصر به فرد خود را داراست. پنجاه پیست، پنجاه کارت مسابقه به دست آوردنی و بیش از هشتاد رویداد متفاوت در زندگی حرفه ای در این بازی یافت می شود.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت سایت مشکل داره؟
    شما در چه رده سنی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 927
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1600
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,477
  • بازدید ماه : 4,258
  • بازدید سال : 40,796
  • بازدید کلی : 926,791